Čech Pavel Hejný v neděli uspěl na světových fotografických cenách Lucie Awards v americkém New Yorku. Sošku získal v kategorii tiskové inzerce, kde porota vyzdvihla jeho práci na kampani pro magazín Reportér.

Série snímků vznikla ve spolupráci s agenturou VMLY&R (dříve Young & Rubicam Praha). Společným motivem je člověk, který vystupuje z davu díky čtení měsíčníku Reportér. Neonacista odchází z demonstrace radikálů. Muslimka sundala čádor a odchází bojovat za ženská práva. A voják opouští svou misi, aby se zamyslel nad válkou.

reklama
reklama
Za kampaň pro časopis Reportér už letos Young & Rubicam získala stříbrnou cenu v kategorii Print & Publishing na festivalu v Cannes. Kampaň agentury Y&R pro týdeník Reportér zaujala v Cannes porotu kvalitou svého provedení. Questioning War - kampaň na magazín Reportér

Kampaň letos opakovaně bodovala na různých světových festivalech. Ocenění přivezla z Cannes Lions, Clio Awards nebo přehlídky Golden Drum.

reklama