Páteční vyhlašování vítězů reklamního festivalu Golden Drum znamenalo významný úspěch pro dvě české agentury. Grand Prix si odvezly VMLY&R (dříve Young & Rubicam Prague) a Geometry Prague.

Celkově nejúspěšnější českou agenturou se v Portoroži stala VMLY&R. Zabodoval každý její projekt, který se probojoval na shortlist. Tisková kampaň na magazín Reportér se objevila třikrát mezi Grand Prix, dále dostala jedno zlato a dvě stříbra. Dvě stříbra má pivo Mamma Beer, které vzniklo pro organizaci Mamma Help. Po jednom stříbru dostala upoutávka na výstavu Favorit v Národním technickém muzeu a integrovaná kampaň s vesnicí Neratov pro Českou spořitelnu.

reklama
reklama

Dvě Grand Prix obdržela Geometry Prague za projekt Touching Masterpieces (kategorie Digitální kampaně a Řemeslo). V kategorii Inovace si pak za stejnou realizaci vysloužila stříbro.

Kromě těchto agentur uspěl i nezávislý projekt Jágrlama režiséra Marka Partyše, který porota ocenila zlatým bubínkem.

reklama