Agentura Bistro mění necelé tři roky po začlenění do mezinárodní sítě Dentsu Aegis Network své jméno. Na konci října se přejmenuje na globální značku Isobar. Dosud využívala jen přídomek „linked by Isobar“, teď se do struktury Isobaru zařadí úplně a stane se plnohodnotným členem sítě 85 agenturních poboček s více než 6500 zaměstnanci po celém světě.

I když byl rebranding součástí dohody při akvizici do sítě Dentsu Aegis Network na jaře roku 2016, k samotné změně se vedení rozhodlo až v momentě, kdy byla agentura interně připravená na intenzivnější spolupráci s kreativními týmy Isobaru při tvorbě mezinárodních kampaní.

reklama
reklama

Bistro získalo za svou práci v letošním roce řadu lokálních i mezinárodních ocenění a od globální značky si slibuje zapojení svého týmu do velkých kampaní pro mezinárodní klienty Isobaru.

„Jsme hrdí na to, co Bistro a náš tým za těch 11 let dosáhli. Ceny, které jsme posbírali za naši práci, ukazují, že máme kvalitu se nejen stát jedním z členů sítě Isobar, ale být tím, kdo bude pomáhat určovat směr značky v nadcházejících letech,“ uvedl zakladatel a současný kreativní ředitel Bistra Pavel Flégl.

Podle výkonného ředitele Tomáše Kleňhy je strategie obou značek velmi podobná. „Jak Isobar, tak Bistro chce vytvářet průlomové kampaně a ukazovat směr nejnovějším digitálním technologiím. Změna jména u nás neznamená změnu toho, kdo jsme. Se značkou Isobar se nám ale otvírají nové možnosti pro celý tým,“ zdůraznil.

Zleva Pavel Flégl, generální ředitel Dentsu Aegis Petr Chajda, ředitel Adexpresu Jan Galgonek a Tomáš Kleňha

Úspěchů Bistra si globální vedení Isobaru pečlivě všímalo. Kampaň Češi, děkujem! dokonce společně s Bistrem pod značkou Isobar Czech Republic přihlásili do Cannes Lions.

„Bistro i my se zaměřujeme na zákaznickou zkušenost a digitální transformaci řízenou kreativitou. Jsme si dobře vědomi kvality, kterou s týmem Bistra získáváme a těšíme se na intenzivnější spolupráci. I když bychom si samozřejmě přáli, aby se tak stalo klidně o pár let dřív,“ dodává s nadsázkou globální obchodní ředitel Isobaru Mike Mulligan.

Značka Isobar dosud na českém trhu figurovala pouze jako interní tým pro placenou reklamu na sociálních médiích ve spolupráci se specializovanou agenturou Bistro Social. Tento osmičlenný tým bude pokračovat pod globální značkou iProspect a vedením Ondřeje Pavelka.

reklama