Počínaje letošní vánoční kampaní odstartují hypermarkety Globus nový koncept svých reklam. Vystupovat v nich bude rodina, která spotřebitelům ukáže, že právě Globus je pro rodinné nákupy tím nejlepším místem.

I v nových reklamách však bude Globus odkazovat na hodnoty, které zdůrazňoval už dříve. Klíčová je kvalita potravin, garantovaná vlastními výrobami v řeznictví, pekařství, cukrářství a restauraci. Hypermarkety zdůrazňují také čerstvost a bohatost celého sortimentu ve všech 15 prodejnách a v neposlední řadě i rychlé způsoby nakupování.

reklama
reklama

„Do Globusu se těší malí i velcí, protože právě tady se plní všechna přání, včetně toho nenudit se a pohrát si s moderní technologií,“ shrnuje hlavní myšlenku kampaně tisková zpráva.

Kampaň Globus 2018 Kampaň Globus 2018 Kampaň Globus 2018

„V komunikaci Globusu neprezentujeme celebrity, ale naopak typickou rodinu, kde má každý své preference a potřeby. Odpovídáme na ně šíři nabídky a její kvalitou jak v sortimentu, tak ve službách. Naši zákazníci si tak u nás mohou dopřát, co chtějí, a to nejen o Vánocích,“ říká Petr Ptáček, vedoucí marketingu Globus.

Koncept připravila agentura Klan. Televizní spoty režíroval Jan Prušinovský. „Rodinné scénky jsou herecky poměrně náročné. Jsme si však jistí, že v režii Jana Prušinovského budou členové rodiny ve svých výstupech excelovat, spoty doručí hlavní sdělení a současně pobaví,“ uzavřel Petr Ptáček.

reklama