Hned dvě ocenění si z evropské přehlídky efektivních reklamních kampaní Euro Effie veze slovenská agentura Triad Advertising. Porotci jí udělili zlato v kategorii Carpe Diem a stříbro v kategorii Telekomunikace.

Zároveň je Triad jediná agentura z našeho regionu, která letos na Euro Effie uspěla. Všechny ostatní sošky získaly západoevropské projekty.

Porotcům se líbilo, jak se Triad loni ve spolupráci s operátorem O2 věnoval výročí sametové revoluce. 17. listopadu 2017 se českým a slovenským zákazníkům při pokusu o navštívení zahraničních webových stránek zobrazovala digitální „želená opona“. Připomínala, že svoboda není samozřejmost a že svévolné překročení státních hranic bylo za minulého režimu trestným činem. Teprve pak mohli uživatelé pokračovat na původně plánovaný web.

reklama
reklama

Na sociálních sítích se zároveň v ten den objevovaly v reálném čase připomínky demonstrací 17. listopadu 1989. Podrobněji jsme kampaň popsali v červnovém vydání Marketing & Media.

Železná opona O2

Evropskou agenturou roku byla letos vyhlášena Ogilvy. Její belgické pobočce připadla také Grand Prix za připomínku stého výročí bitvy u Passchendale. Na Trafalgarském náměstí v centru Londýna loni umístila sochu vojáka vytvořenou z bláta a písku, která se postupně rozpouštěla v dešti. Projekt vznikl pro vlámskou turistickou kancelář. Chtěla tím poukázat na mizející vzpomínky na válečné veterány.

reklama