Mladé kreativní duo Nikola Foktová a Adam Citta z Kindred Group letos zvítězilo v kategorii tiskových kampaní v národním kole soutěže Young Lions. Porotce zaujal nápad na kampaň proti hladomoru, jejíž poselství bylo vytištěné na jedlém papíru. Jeho nutriční hodnota odpovídala dennímu nutričnímu příjmu podvyživeného somálského dítěte.

Tvůrci kampaně Eat this paper

Po několika měsících se ze soutěžní myšlenky stal reálný projekt. Speciální edici jedlého papíru začala prodávat pražská restaurace Eska v Karlíně. Každý, kdo si ho za stokorunu koupí, podpoří boj proti chudobě. Výtěžek dostane mezinárodní organizace Care.

reklama
reklama

Prodej jedlého papíru je naplánovaný do 11. listopadu. „Kampaň dokazuje, že účast na Young Lions nemusí sloužit pouze ke zvýšení prestiže a k oborovému ocenění, ale může prospět dobré věci,“ podotkla Nikola Foktová z Kindred Group.

Young Lions je mezinárodní soutěž, která podporuje rozvoj mladých talentů v reklamním a komunikačním průmyslu. Účastníkům nesmí být více než 30 let. Vítězové národních kol reprezentují svou zemi při světovém finále v Cannes. Soutěží se v několika kategoriích, na vytvoření kampaně mají týmy 24 hodin.

reklama