Skupina Publicis Groupe oznámila akvizici Kindred Group, největší nezávislé skupiny zabývající se digitální komunikací v České republice.

Kindred Group založil roku 2013 Michal Nýdrle s partnery jako skupinu nezávislých specializovaných agentur, do níž patří digitální agentury Nydrle a Inspiro a mediální agentury Red Media a Go.Direct.

Během uplynulých pěti let se skupina stala podle příjmu největší nezávislou společností věnující se digitální komunikaci v České republice. Mezi klienty Kindred Group patří řada mezinárodních i lokálních klientů, mimo jiné Československá obchodní banka, Huawei, Zoot, Rémy Cointreau, Moneta Money Bank, Unilever, Karlovarské minerální vody, Vodafone či Makro Cash and Carry.

reklama
reklama

Tato akvizice bude znamenat začlenění agentur skupiny Kindred Group do portfolia agentur Publicis Groupe v České republice, do kterého již patří agentury Zenith, Starcom, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi, Publicis, Fallon, MSL, Performics, Blue 449, Starlink a Newcast.

Po začlenění skupiny Kindred Group se z Publicis Groupe Česká republika stane tým čítající 400 zaměstnanců, který bude v souladu s heslem The Power of One (Síla jednoho) nabízet end-to-end služby počínaje analýzou dat přes technologické implementace, poradenství v oblasti technologií a programatický nákup médií až po kreativitu založenou na datech.

Po akvizici budou pod svými současnými značkami nadále fungovat digitální mediální agentury Red Media a Go.Direct.

Lukáš Kružberský, současný ředitel Red Media, byl jmenován ředitelem pro digitální média a bude řídit strategii celé skupiny Publicis Groupe Česká republika v oblasti digitálních médií.

Agentury Nydrle a Inspiro budou nově fungovat pod jednotnou značkou Kindred. Společně s agenturou Newcast, která je součástí Publicis Groupe Česká republika, ji povede současná ředitelka agentury Nydrle Pavla Nýdrle. Ta byla jmenována ředitelkou pro digitální kreativitu a technologie.

Michal Nýdrle, zakladatel skupiny Kindred Group, se stane novým členem boardu Publicis Groupe Česká republika a ujme se nově vytvořené funkce digital & technology officer, v rámci níž povede všechny digitální aktivity a týmy napříč společností.

Jarek Ziebinski, CEO Publicis Groupe pro severní a střední Evropu, řekl: „Po implementaci modelu Publicis Groupe pro danou zemi zahajujeme novou etapu transformace skupiny Publicis Groupe v tomto regionu, a potvrzujeme tak heslo The Power of One – Síla jednoho. Kindred Group posílí specializovanou a integrovanou end-to-end nabídku Publicis Groupe svým výkonným lokálním a vysoce kreativním digitálním podnikáním. Díky vedení Tomáše Vargy, CEO Publicis Groupe Česká republika, má náš tým v Praze za sebou řadu úspěchů. Je mi potěšením, že se Kindred Group s námi rozhodl spojit síly, a jsem přesvědčený, že tato spolupráce nám pomůže dodávat našim klientům vyšší hodnotu a podpoří růst našich obchodních aktivit na místní úrovni i v celém regionu.“

„Jako vedoucí hráč v oblasti digitální komunikace na trhu Kindred Group nesmírně zvyšuje hodnotu cíle Publicis Groupe Česká republika být vedoucí komunikační skupinou s nedostižnou silou v oblasti technologie a digitálních aktivit. Začátek spolupráce s nimi podpoří náš současný rozvoj a výrazně posílí naši schopnost poskytovat klientům integrovaná řešení, která kombinují technologie, data, kreativitu a mediální plánování,“ uvedl Tomáš Varga, CEO Publicis One pro střední Evropu.

„Naším dlouhodobým cílem je stát se pro klienty nejlepším partnerem pro digitální transformaci a on-line média. Spojení se silným globálním hráčem, jako je Publicis Groupe, je další krok na této naší cestě. Společný potenciál je tady obrovský a jsem přesvědčený, že nám přinese nové obchodní příležitosti, které dokážeme využít. Také proto, že stávající partneři Kindred Group, kteří stáli za jejím úspěšným růstem, zůstávají i po akvizici na klíčových pozicích skupiny,“ řekl Michal Nýdrle.

reklama