Pořadatelé reklamního festivalu Golden Drum oznámili, že do Síně slávy uvedou Jaimeho Mandelbauma, předního kreativce agentury Young & Rubicam.

Rodák z brazilského São Paula se nedávno ujal pozice kreativního ředitele uskupení VMLY&R, do něhož reklamní skupina WPP slučuje značky VML a Young & Rubicam. Spojené agentury se mají zaměřit na budování značek.

Mandelbaum se v uplynulých letech podílel na kampaních pro značky Adidas, Absolut, Bel, BBC, BMW, Chanel, Coca-Cola, Danone, Erste Bank, Forbes, Harley Davidson, ING, Lavazza, LG, Marks & Spencer, Nike, Playstation, Volvic nebo Vodafone.

reklama
reklama

Zastával funkci evropského kreativního ředitele Young & Rubicam a dříve řídil kreativu ve střední a východní Evropě. Byl členem řady porot na oborových festivalech, jeho vlastní práce mají na kontě ocenění z Cannes Lions, ADC New York, The One Show, D&AD, Clio, Eurobest a dalších přehlídek.

„Když mi pořadatelé Golden Drum oznámili, že mě uvedou do Síně slávy, byl jsem tím hodně překvapený. Zároveň to beru velmi pokorně. Jsem mimořádně poctěn tím, že se ocitnu mezi výjimečnými lidmi, kteří pomáhali formovat a definovat reklamní průmysl nejen ve střední Evropě, ale i celosvětově,“ komentoval rozhodnutí Mandelbaum.

Síň slávy Golden Drum oceňuje mimořádné osobnosti za jejich významný přínos reklamní kreativitě. Vznikla v roce 2010, mimo jiné do ní byli uvedeni Jiří Mikeš, Daniel Růžička nebo Juraj Vaculík.

reklama