Kreativní duo Ové Pictures z Bratislavy připravilo animovanou kampaň pro pojišťovnu Direct. Jde o první brandovou kampaň v historii této instituce. Spot, ve kterém pojišťovna sděluje, že normální jsou smlouvy bez skrytých háčků, je kompletně stříhaný z papíru a pak animovaný.

„Animovali jsme každý záběr vystřižený z papíru. Tato technika je velmi pracná, protože se vše dělá ručně. Na druhou stranu díky tomu se pak ve spotu zachovává ten otisk tvůrčí práce,“ popsala režisérka Michaela Čopíková.

reklama
reklama

Pro podzimní kampaň jsou připravené tři spoty, které budou k vidění od 21. září na kanálech televize Nova. Pro on-line média je určena speciální verze s kratší stopáží. Spoty vznikly ve spolupráci s produkční společností Eallin a agenturou Brain One. S tou Direct připravil celý kreativní koncept reklamy.

„Kampaň představuje nový komunikační směr, který doufám naboří a posune svět pojišťovnictví,“ uvedl za Brain One Michal Kříž. S mediálním plánováním pojišťovně pomáhá agentura Mindshare.

reklama