Herec Tomáš Matonoha se stal tváří rozsáhlé reklamní kampaně na stavební spořitelnu Modrá pyramida. Objeví se od 10. září v televizi, tisku, rádiích i na internetu. U firmy této velikosti – loni hospodařila se ziskem skoro 900 milionů korun – je nezvyklé, že si kampaň připravila v interních kapacitách. Stalo se tak vůbec poprvé za celou dobu existence Modré pyramidy.

„Vypověděli jsme smlouvu s externí kreativní agenturou, vytvořili novou interní pozici kreativního lídra, a do práce zapojili celý tým marketingové komunikace,“ vysvětluje šéf marketingu Zdeněk Doboš. „Jednou z podmínek výběru kreativního lídra bylo, aby byl nepolíbený finančními institucemi. Nakonec jsme na tuto pozici vybrali Natalii A. Rollko. A už máme za sebou první výsledky v podobě zcela nové podzimní kampaně,“ dodává Doboš.

reklama
reklama

Na začátku byl grafický koncept, jehož základem jsou fotografie doplněné geometrickými prvky. Teprve pak vznikal příběh pro novou kampaň.

Z osmi pilotních návrhů zpracovaných interním týmem byly vybrány čtyři, které byly následně testovány v celorepublikovém průzkumu. Výsledkem jsou dva televizní spoty, a také tištěné, rozhlasové, digitální a on-line formáty.


Děj vítězného konceptu se odehrává v prostředí „Rychlolinky pro pohodové bydlení“. Má podpořit známost a prodeje produktu Rychloúvěr. „Koncept Rychlolinky jsem vymýšlela jako variaci na lékařské prostředí rychlé pomoci, což se k Rychloúvěru skvěle hodí. Do konceptu jsem zahrnula spoustu detailů,“ přibližuje autorka kampaně Natalie A. Rollko. Kreativa tak pracuje s narážkami na modrou transfuzi nebo se v ní objevují rentgenové snímky zničeného nábytku.

„Rychlolince a Rychloúvěru jsem přizpůsobila také headline kampaně – I Vaše bydlení postavíme rychle na nohy,“ dodává Rollko. Pro rádio vznikl pětidílný seriál, ve kterém šéf produktového vývoje Martin Sikora vysvětluje hlavní účel Rychloúvěru.

Jediný tendr, který Modrá pyramida vyhlásila, se týkal produkční agentury. Vyhrála ho firma Boogiefilms, která pomohla s výběrem herců, režiséra, realizačního týmu, lokací a dalšími nezbytnostmi.

„Abychom oddělili televizní a on-line produkci, sestavili jsme ještě vlastní produkční tým. Připravili jsme řadu standardních i atypických formátů a variací, které jsou součástí kampaně,“ říká Jan Hegar, media manažer Modré pyramidy, který vedl vlastní produkční tým a ujal se kamery a post-produkčních prací.

Televizní spoty režíroval Petr Němeček. Natáčelo se v srpnu na třech různých lokacích v Praze.

„Jsem rád, že to, čemu jsem věřil, se stalo skutečností. Realizace letošní kampaně byla zatím nejnáročnější, ale pro všechny velkým zážitkem a novou zkušeností. Oceňuji nasazení a zápal všech, kteří se na ní podíleli a všem za to moc děkuji,“ uzavřel ředitel marketingu Doboš.

Rychlolinka Modré pyramidy
reklama