Výzkumná agentura Nielsen Admosphere zveřejnila údaje o českém reklamním trhu za první pololetí letošního roku. Meziročně vzrostl o devět procent, hlavně díky reklamním investicím v televizi a rádiích. Televize zůstává největším klasickým mediatypem.

Ceníková hodnota reklamního prostoru v 1. pololetí 2018

„Největším inzerentem byl v prvním pololetí Kaufland, ceníková hodnota jeho inzerce přesahuje 850 milionů korun. Ten zároveň vykazuje v rámci TOP 10 zadavatelů největší nárůst objemu inzerce oproti prvnímu pololetí minulého roku,“ uvádí key account manager Nielsen Admosphere Jakub Fulín.

reklama
reklama

V první pětici následují za Kauflandem společnosti Lidl, Alza, Procter & Gamble a Sazka.

Největší zadavatelé reklamy v 1. pololetí 2018

Monitoring Ad Intel nezahrnuje internetovou reklamu. Hodnota reklamy vychází z ceníků jednotlivých médií. Její propojení s metodickým popisem inzerce umožňuje přiřadit jednotlivé reklamní výskyty daným zadavatelům.

reklama