Agentura McCann Prague nachystala pro Vodafone novou vlnu dlouhodobé kampaně #jetovtobě nazvanou Future Jobs. Ta umožní mladým nadšencům do 26 let vyzkoušet si za dozoru zkušených profesionálů své potenciální budoucí zaměstnání.

Vybraní zájemci projdou školeními, workshopy a budou mít možnost spolupracovat na reálných projektech. Vybrané obory jsou reprezentovány profesionály, kteří jsou průkopníky ve svém oboru. Jsou známí svým odhodláním zkoušet nové věci a překonávat výzvy, jsou úspěšní nejen u nás, ale i ve světě a mají k cílové skupině navíc stále velmi blízko.

reklama
reklama

Mladí lidé budou moci pilotovat monitorovací záchranářský dron pod dohledem pilota Jana Mittnera z Vodní záchranné služby. Další možností bude společně s návrhářkou Ivou Odivi Burkertovou připravit návrh a realizaci kolekce v oboru smart fashion designer. Ta bude následně prezentována na Mercedes Benz Prague Fashion Weeku.

Kampaň Vodafone Future Jobs

Profesionální tým hráčů eSuba založí s Vodafonem akademii pro budoucí pro-gamery. Vycvičí zde nové hráče, kterým umožní zažít to, jaké je to být členem profesionálního gamingového týmu.

Spolu s vědcem Janem Lukačevičem se jiná skupina vybraných nadšenců stane Marsonauty, kteří budou simulovat podmínky jako na Marsu a pokusí se v tomto prostředí vypěstovat zeleninu.

Jan Lukačevič je jednou z tváří projektu Vodafone Future Jobs

Celou kampaň provází komunikace na stránkách Vodafonu a na webu www.jetovtobe.cz. Nejdůležitějším médiem jsou však sociální sítě Vodafone i ambasadorů projektu. Vodafone se mimo jiné stal partnerem festivalu Future Port Prague, který se uskuteční letos v září. Televize Óčko navíc doplní komunikaci pořadem o „future jobs“.

Kreativní koncept a jeho exekuci připravil tým agentury McCann Prague pod vedením Filipa Kukly a Martina Svetlíka. Spot se natáčel v bývalé papírně Perla ve Vraném nad Vltavou, režíroval ho Matyáš Fára z Armada Films. Vizuály ke kampani na sociálních sítích fotil Patrik Klema z McCann Prague.

reklama