Pražská pobočka aktivační sítě Geometry Global získala na prestižním festivalu Cannes Lions své vůbec první ocenění. S projektem Touching Masterpieces, který se nedávno stal absolutním vítězem domácí soutěže Česká cena za PR, proměnila jednu ze šesti nominací.

reklama
reklama

Získala bronz za použití technologie v soutěžní kategorii Health & Wellness Lions.

„Přihlíželi jsme k tomu, v jaké kategorii práce nejvíc naplnila její zadání,“ řekl pro MAM předseda poroty R. John Fidelino, výkonný kreativní ředitel společnosti Interbrand Health„Jedna proměněná nominace je přece taky úspěch, zejména pokud se jedná o prvního lva v kategorii Health pro Českou republiku vůbec,“ dodal.

Grand Prix v této kategorii získala integrovaná kampaň Corazón – Give Your Heart, kterou pro značku Montefiore připravila americká agentura John X Hannes.

Žádná Grand Prix nebyla udělena v příbuzné kategorii Pharma, která je určena převážně pro agentury pracující pro klienty z farmaceutického byznysu. A to přitom už třetí rok za sebou.

„Viděli jsme spoustu hezkých prací z řady zemí. A taky jsme jim dali zlatá, stříbrná nebo bronzová ocenění. Ale Grand Prix vyžaduje víc. Chce to, aby byla výjimečná z více úhlů pohledu. A aby měla potenciál měnit lidský život k lepšímu. Takovou práci jsme v této kategorii ani letos přeci jen neměli,“ řekl MAM předseda poroty Rich Levy, jinak hlavní kreativní ředitel agentury FCB Health.

Dopoledne festival zveřejnil další várku shortlistů. V kategoriích Design, Radio & Audio, Outdoor a Mobile nemají české agentury, které do soutěže poslaly celkem 166 přihlášek, žádné nominace.

V kategorii Print & Publishing má s kampaní pro týdeník Reportér tři nominace Young & Rubicam Praha, v Cannes dlouhodobě nejaktivnější česká agentura.

Celý festival zahájil dopoledne svým vystoupením charismatický a stále při zemi se držící David Droga. Zakladatel a kreativní ředitel agentury Droga5 je v současnosti v Cannes nejvíce oceňovaný žijící kreativec.

reklama