Agenturní skupina Ogilvy zahájila celosvětovou změnu designu a organizační struktury.

V tiskové zprávě oznámila, že opustí tradiční logo s podpisem svého zakladatele a zjednoduší uspořádání dceřiných agentur. "Je to největší změna v naší historii," prohlásil šéf Ogilvy John Seifert. "Musíme vyhovět měnícím se potřebám našich klientů," dodal.

Všechny služby budou nadále poskytovány pod jedinou značkou: Ogilvy. "V minulosti jsme se řídili oborovými trendy a rozdrobili svou značku. Rozrostla se až moc a přestala být srozumitelná," prohlásil nedávno Seifert v rozhovoru pro magazín AdAge. Firma opustí dílčí značky OgilvyOne, Ogilvy & Mather a Ogilvy Public Relations.

reklama
reklama
Nové logo Ogilvy od června 2018

Nové logo se drží tradiční firemní červené barvy, má jen jasnější odstín. Jako doplňkové barvy budou podle tiskové zprávy sloužit šedá, růžová, modrá a žlutá. Firma bude používat dva vlastní řezy písma, Ogilvy Serif a Ogilvy Sans.

Americký agenturní web už se představil v nové podobě.

Dosavadní logo Ogilvy:

Staré logo Ogilvy
reklama