České a slovenské agentury mají nejvíc prací ve finále mezinárodní soutěže reklamní kreativity PIAF. Z 61 prací z 15 zemí, které postoupily do finále, jich české agentury mají 16, zatímco slovenské 15.

Čtyři nominace má agentura Bistro Agency, všechny za kampaň Češi, děkujeme pro nadaci Člověk v tísni, za kterou nedávno získala tři zlatá ocenění a Grand Prix v prestižní soutěži ADC Creative Awards.

Po třech shortlistech získaly Havas Prague a spojení agentur Mustard a Cream. Havas za kampaň pro Amnesty International a Mustard s Cream za projekt pro svahové sekačky Spider. Dvě nominace mají Kaspen/Jung von Matt a McCann Prague a po jedné Brainz VR a WMC Grey.

reklama
reklama

„Po loňské slabší účasti domácích agentur se situace výrazně zlepšila a česká kreativní reprezentace má historicky poprvé nejvyšší počet shortlistů,“ pochvaluje si ředitel festivalu a soutěže PIAF Marek Hlavica.

Zdaleka nejvíc želízek v ohni pozdněkvětnového finále má ovšem rumunská pobočka aktivační sítě Geometry Global. Šest nominací dotala za projekt po Heineken Romania a dvě za práci pro bukurešťské nákupní centrum Baneasa.  

Ocenění rozdělí porota během svého zasedání 28. a 29. května. Vyhlášení výsledků a přehlídka vítězných prací se odehrají na závěr konference Communication Summit, která je součástí celé akce a bude se konat 30. května ve Slovanském domě v Praze.

reklama