Asociace komunikačních agentur (AKA) se oficiálně ohradila proti tendru společnosti Unipetrol na komunikační agenturu. Výběrové řízení podle ní nesplňuje parametry standardizované v iniciativě Férový tendr. Zadavatele vyzvala, ať upraví podmínky, a agenturám doporučila, aby se do výběrového řízení při současných podmínkách nehlásily.

Asociace má podle jejího chairmana Marka Hlavici problém především s tím, že tendr není omezen na doporučovaných pět agentur, zadání nemá jasně daný rozpočet a nejsou srozumitelně stanovena kritéria, podle kterých Unipetrol vybere vítěze, popřípadě zda bude vybírat jednu nebo víc agentur.

„Celý proces je koordinován s firemním oddělením nákupu, které během roku uskuteční desítky tendrů. Námitky Asociace komunikačních agentur vnímáme a budeme se jimi zabývat,“ sdělil pro MAM Pavel Kaidl, vedoucí externí komunikace Unipetrolu.

AKA aktuálně s vybraným zástupci marketingových oddělení zahájila jednání o vztazích mezi agenturami a zadavateli a možnostech zlepšení vzájemné spolupráce. Dočtete se o nich ve vydání MAM 16/2017, které vychází 16. dubna.

reklama
reklama

 

reklama