Oděvní značka Diesel ve čtvrtek spustí v České republice kampaň na jarní kolekci. Spot „Go With the Flaw 2“ bude nasazen v sedmi vybraných kinech řetězce Cinema City.

Hlavní myšlenkou kampaně je inspirovat lidi k tomu, aby přijali ve svém životě nedokonalost. A také aby ze svých chyb udělali přednosti. Kampaň tak navazuje na globální koncept „Go With the Flaw“, který byl spuštěn loni v září.

reklama
reklama


Spot ukazuje příběh chlapce a dívky, kteří se potkají a zamilují se do sebe až poté, co se rozhodnou zbavit svých velmi patrných nedokonalostí. Video opět natočil režisér Francois Rousselet. Hraje v něm píseň „What’s a matter baby“ od skupiny Small Faces. Příběh vtipně ukazuje, že naše nedokonalosti budou vždy silnější než jakákoli snaha je zakrýt.

Kampaň fotograficky zpracovalo pařížské studio Florence & Nicholas, přičemž koncept byl vytvořen ve spolupráci s kreativní agenturou Publicis

reklama