Kampaň zaměřenou na lidi, kteří se zajímají o zdravý životní styl, zahájila společnost PepsiCo. Propaguje v ní pečené chipsy značky Lay's Oven Baked. Hlavním sdělením je „Skvělá chuť, o 50 % méně tuku“. Kampaň bude vedle televize viditelná také v on-line prostředí a místě prodeje.

Pečené chipsy uvedla PepsiCo na náš trh koncem loňského roku. Poptávka po nápojích s nižším obsahem cukru nebo po potravinách se sníženým obsahem tuku je prý stále patrnější.

reklama
reklama

„Chceme kampaní posilovat vnímání značky Lay’s a budovat pozici nové kategorie chipsů na trhu,“ uvedla Hana Plešmídová, manažerka kategorie snacků společnosti PepsiCo ČR. 

Televizní spot bude k vidění na stanicích Prima Group, Barrandov Group a Óčko Group. Na sociálních sítích je značka aktivní zejména na lokálním facebookovém profilu a Instagramu.


Na kampani se podílejí stand-upové komičky Koko Comedy, které mají cílovou skupinu Lay’s Oven Baked oslovit svým „osobitým a trefným humorem o ženách“.

Spolupráci s Koko Comedy, stejně jako komunikaci na sociálních sítích, si vzala na starost agentura 2Fresh. Podporu chipsy dostanou i v místě prodeje formou ochutnávek, POP materiálů a speciálních vystavení.

reklama