Agenturní týmy McCann Prague, Werk Camp, Yinachi a Publicis One postoupily do druhého kola výběrového řízení na nového kreativního partnera Air Bank. „Z druhého kola může vzejít přímo vítěz výběrového řízení nebo dva finalisté,“ informovala mluvčí banky Jana Karasová. Spolupráce by měla začít od března.

Výběrové řízení vyhlásila banka v listopadu 2017 poté, co se kvůli „rozdílným názorům na vzájemnou spolupráci“ po šesti letech rozloučila s agenturou Ogilvy & Mather. Na veřejnou výzvu do poloviny prosince zareagovalo několik desítek subjektů. Šest agentur pozval interní komunikační tým Air Bank na osobní schůzku.

reklama
reklama

„Nejprve jsme tedy chtěli otestovat, jestli je mezi námi vzájemná chemie. Proto jsme vyrazili přímo do agentur, abychom co nejlépe nasáli atmosféru prostředí, ve kterém pracují. Až následně přijde na řadu vlastní brief a samotná prezentace,“ řekla vedoucí marketingové komunikace Air Bank Lenka Rosolová.

Banka ze skupiny PPF chce být s agenturou na stejné vlně a sdílet pohled na budování značky. „Snažíme se z jinak většinou obávaného procesu výběru nové agentury udělat naopak proces příjemný a férový, který si užijí obě strany,“ tvrdí Rosolová.

Finanční instituce se drží pravidel Férového tendru, která vydala Asociace komunikačních agentur. Air Bank všem účastníkům druhého kola poskytne zpětnou vazbu a uhradí skicovné za připravené koncepty.

reklama