Moneta Money Bank vstupuje do roku 2018 s novým komunikačním konceptem „Nejlepší čas je teď“. Nový slogan má zdůraznit roli spolehlivého finančního partnera, který „rychle a flexibilně naplňuje potřeby svých klientů tak, jak vznikají na jejich cestách životem“. Tváří banky nadále zůstává oblíbený kocour Tomio z předcházejících kampaní – tedy koncept, se kterým přišla ještě předcházející agentura Monety Labstore – tentokrát už ale nebude mít stabilní lidský doprovod.

A podle Slavo Marušince, výkonného ředitele agentury Kaspen/Jung von Matt, která zvítězila v podzimním výběrovém řízení na nového komunikačního partnera banky, dostává jeho přítomnost „nový rozměr“.

„Kočky nic neřeší, žijí jen přítomností. Mají jiný pohled na svět než lidi a právě proto vám může kocour Tomio poradit, jak si ulehčit život,“ vysvětluje Marušinec.  

„Chceme motivovat klienty k tomu, aby dělali správná rozhodnutí a využívali možností, které jim současná doba nabízí. Správným rozhodnutím může být například pořízení nového bydlení, rozjezd vlastního podnikání, sjednání produktu čistě on-line cestou nebo využívání mobilního bankovnictví,“ doplňuje Jan Müller, ředitel marketingové komunikace Monety.

První marketingová kampaň v novém stylu startuje ve čtvrtek 1. února, představí spotřebitelský úvěr Expres půjčka. Komunikace poběží na televizních stanicích skupiny Prima, v kině, na internetu včetně sociálních sítí a také ve víc než 200 pobočkách banky. Spot v produkci Armada Films režíroval Tomáš Řehořek.

Novinkou v marketingové komunikaci Monety, která je čtvrtou největší tuzemskou bankou, bude i postupný odklon od tištěných reklamních materiálů ve prospěch digitálních nosičů a komunikačních kanálů, ke kterému má dojít na všech pobočkách.

reklama
reklama
reklama