V polovině února představí operátor T-Mobile nový koncept svých reklamních kampaní. Úspěšného Ivana Trojana nahradí po celých čtyřech letech dvojice Kryštof Hádek a Veronika Kubařová, se kterou se diváci budou setkávat v prostředí fiktivního horského hotýlku Růženka. Jedné z dalších rolí se ujal i populární Jiří Langmajer.  

„Ivanu Trojanovi moc děkujeme za fantastické čtyři roky, během nichž jsme za naše spoty společně posbírali řadu cen. Zákazníky ale budeme seznamovat se zcela novým principem nabídky našich služeb, proto jsme se rozhodli pro komunikaci v rámci nového reklamního konceptu,“ vysvětlil v oficiální tiskové zprávě důvod změny ředitel marketingové komunikace T-Mobile Jan Stanko.

reklama
reklama

Spoty agentury Saatchi & Saatchi Prague s Ivanem Trojanem vícekrát bodovaly třeba v soutěži Zlatá pecka. V jejím rámci byl dokonce Trojan na základě divácké ankety vyhlášen nejlepším hercem v české reklamě za rok 2016, přičemž tento úspěch v blížícím se dalším ročníku s velkou pravděpodobností zopakuje. 

V první vlně nové kampaně, která bude probíhat od 15. února do 15. března, ovšem operátor představí nový princip nabídky mobilních a fixních služeb pro rezidentní zákazníky. Hádek a Kubařová ztvární mladé manžele, kteří si pořídí horský hotýlek Růženka. V rolích jejich zaměstnanců se představí zmiňovaný Jiří Langmajer, Anastázie Chocholatá a Ctirad Götz.    

První televizní spot bude mít dokonce 50 vteřin, přičemž pro internet je připravena jeho prodloužená verze. Režie se v produkci Boogie Films ujal Juraj Janiš, který má na svém kontě reklamy pro Kofolu, Pilsner Urquell či Visu, za kamerou stál Filip Marek. Spot byl prý natáčen speciálními filmovými objektivy Panavision, jejichž využití ve světě reklamy je „minimálně v ČR poměrně neobvyklé“.

Kromě TV bude mediální mix zahrnovat i OOH, print, on-line, retail a sociální média. Autorem spotu a celkového kreativního konceptu je opět Saatchi & Saatchi. Jeho rozpracování do jednotlivých médií a nosičů mají na starosti Havas Prague (BTL a retail), Proboston Creative (retail a on-line) a Peppermint Digital (social). Média nakupuje MediaCom Praha.

reklama