Agentura DDB Praha vyhrála otevřené výběrové řízení na strategickou kreativní agenturu společnosti Makro Cash & Carry ČR. Od února se tak stává tvůrcem kreativního obsahu pro značku Makro v České republice i pro její sesterský brand Metro na Slovensku, a to minimálně na následující dva roky.

Novou kreativní agenturu hledal velkoobchodní řetězec od podzimu loňského roku. Do tendru bylo pozváno 15 subjektů, které splňovaly podmínky zadavatele na minimálně tříleté působení na trhu a zkušenosti z českého i slovenského prostředí. Dalšími podmínkami byl také kompletní in-house tým a zkušenosti s kreativní prací v B2B i B2C segmentu, ideálně s přesahem do FMCG a retailu.

Vítězná agentura byla vybrána především na základě kvality předloženého obsahu a prokázaného strategické myšlení. „Od partnerství s DDB očekáváme další pozitivní posun v tvorbě kreativního obsahu směřujícího k naplnění základní mise značky pomáhat podnikatelům růst,” komentoval v oficiálním prohlášení nadcházející spolupráci Martin Marek, head of branding Makra.

DDB, jejímž kreativním ředitelem je předseda českého Art Directors Clubu Radouanne Hadj Moussa, nahrazuje dosavadního kreativního partnera, agenturu Kaspen/Jung von Matt, která s Makrem spolupracovala od roku 2015.

reklama
reklama
reklama