Digitální agentura Swimming Pool zvítězila ve výběrovém řízení na dodavatele ATL a BTL aktivit pro značku Tarapaca v České republice na následující tři roky.

Tendru, který vypsal výhradní distributor výrobků chilského vinařství Viña Tarapacá v Česku a na Slovensku, břeclavská společnost Vinicola, se účastnily tři subjekty – dva nadnárodní a jeden lokální. „Shodli jsme se, že jen Swimming Pool pochopil skutečnou podstatu identity značky Tarapaca,“ řekl k tomu jednatel firmy Přemysl Průša.
 
Swimming Pool, která pracuje pro firmy jako jsou Baťa, Bayer, Danone nebo Total Group, bude mít na starosti ATL i BTL komunikaci, včetně kampaní v social a on-line sféře, přičemž hlavní důraz bude kladen na on-line prodej.

Tarapaca patří k nejznámějším zahraničním značkám vína v Česku. V roce 2015 u nás poprvé překročila hranici 1,5 milionu prodaných lahví. Česká republika je nejen její nejdůležitější evropský trh, ale taky třetí největší na světě.

K 20. výročí uvedení na náš trh loni velkovinařství ze středochilské provincie Maipo připravilo speciální limitovanou edici odrůdy Cabernet Sauvignon v prémiové řadě Gran Reserva, které bylo vyrobeno pouze 50 tisíc lahví a která se prodává výhradně v Česku.

Podle Přemysla Průši, který je synem zakladatele Vinicoly, byl prodej značky v Česku dlouhodobě budován jen prostřednictvím rozsáhlé distribuce a letákových akcí. V tomto desetiletí pak byla používána adaptovaná kreativa z chilské centrály. Nový kreativní koncept má reflektovat specifika místního trhu s přesahem na celou střední Evropu.

reklama
reklama
reklama