Koncem ledna spouští společnost mBank novou reklamní kampaň, ve které komik a kouzelník Richard Nedvěd propaguje její novou mobilní aplikaci. Skládá se ze šesti spotů, jejichž spojovacím motivem je jednoduché řešení v oblasti osobních financí. Komunikace se začne od konce ledna objevovat v televizi, na webu i na pobočkách banky. 

Richard Nedvěd se ve spotech snaží vymýšlet triky, jak si v běžném životě udržet přehled ve financích. Jeho partnerka mu ale ukazuje jednoduchá řešení, která nabízí nová aplikace. Nedvěd má být „ztělesněním člověka, pro kterého je důležité, aby měl svou banku vždy na blízku a dokázal vyřešit to, co potřebuje, kdy chce a kde chce“.

reklama
reklama

Kampaň tak má předávat klíčové sdělení „mBank máte vždy jednoduše při sobě“.


Kreativa pochází z dílny agentury Havas Prague. Mediální plánování měla na starosti Spark Foundry. O produkci se postarala společnost Soft Pillow, režii měl Jan Chramosta, který loni získal ocenění v mezinárodní soutěži krátkých filmů 48 Hour Film Project, jejíž národní kolo partnersky podpořila právě česká pobočka mBanky.

reklama