České pobočky drogerií DM nasadí na leden a únor kampaň, v níž prostřednictvím sedmi příběhů představí hodnoty odrážející ducha firmy. Kreativa je adaptovaná z Rakouska a odtamtud také pocházejí osobnosti, které v reklamě vystupují.

Stejně jako u jiných kampaní DM nejde o herce, ale o reálné lidi. Jejich životy symbolizují houževnatost, empatii, vytrvalost, sebekontrolu, týmového ducha, vnitřní motivaci nebo seberealizaci. Díky těmto vlastnostem jsou jedineční a DM jim chce vyjádřit svůj respekt.

reklama
reklama

„Být člověkem v DM znamená být respektován takový, jaký jsem. Každého zákazníka vnímáme jako jedinečnou osobnost, a tak k němu i přistupujeme,“ poznamenala jednatelka drogerií Martina Horká.

V reklamních spotech se objeví například slepá malířka Claudia nebo anesteziolog, který je zároveň DJ. Téma se postupně promítne do všech komunikačních kanálů včetně webu a televize.


„Aktuální spoty a protagonisté pocházejí z rakouského prostředí, ale připravujeme i adaptaci s českými protagonisty,“
dodal na dotaz MAM manažer komunikace DM Jiří Peroutka.

Kreativní koncept od vídeňské agentury ReTALE se od loňského podzimu postupně objevuje ve dvanácti zemích. Česká pobočka na něm v rámci koncernu spolupracovala a podle Peroutky využila synergii při produkci spotů.

reklama