Bývalé spořitelní družstvo Creditas se od ledna změnilo na banku. Klientům se představuje v kampani od agentury Dynamo Design. Jako první produkt nabízí spořící účet.

Příběh spotu znázorňuje dva rušné dny v životě projektanta a zdůrazňuje, že v nové bance budou úspory „pracovat“ stejně tvrdě jako sami klienti. Režie se ujal Tomáš Mašín. Základní verze je půlminutová, kratší pak trvá 20 sekund.

reklama
reklama

„Namísto imageové kampaně jsme se rozhodli podporovat konkrétní spořicí produkt. Důvod je jednoduchý: zhodnocování úspor je jedním z pilířů naší retailové nabídky, sdělení tak podporuje i povědomí o značce a spojení s atributem výhodného spoření,“ míní ředitel marketingu Jiří Salajka.

Kampaň je naplánována do dubna, rozpočet se pohybuje v desítkách milionů korun. V lednu bude spoléhat na televizi a PPC reklamu, od února přibudou outdoorové plochy a displayové formáty na internetu. O nákup médií se postarala Médea.

Cílovou skupinu tvoří retailoví klienti starší 35 let se spíše konzervativnějším profilem. Banka by během prvního roku chtěla poskytovat služby 40 tisícům klientů, tedy minimálně dvojnásobku stávajícího počtu.

Majoritním vlastníkem banky je finančník a investor Pavel Hubáček. Aktuálně má 15 poboček.

reklama