Švédský prodejce nábytku Ikea chce pro český, slovenský a maďarský trh tvořit více kampaní připravovaných přímo v regionu. Rozšiřuje proto kapacity a ke stávající kreativní agentuře Kaspen/Jung von Matt od ledna přidá druhou.

Vítězem tendru se stala Saatchi & Saatchi. Ve finálové části výběrového řízení porazila tři další konkurenty - Ogilvy & Mather, Young & Rubicam a ACG Advanced Communication Group.

reklama
reklama

„Do finálového kola přišly všechny zúčastněné agentury s velmi zajímavými návrhy,“ shrnuje za Ikeu manažer externí komunikace Michal Kroupa. „Agentura Saatchi & Saatchi ukázala nejen vynikající porozumění značce, ale také nadšení pro spolupráci s Ikea v rámci celého regionu, originální nápady, které reflektovaly specifické potřeby a požadavky značky a zároveň byly v souladu s našimi plány do budoucna,“ dodává.

reklama