Tři televizní spoty ode dneška propagují vánoční nabídku internetového prodejce oblečení Zoot. Kampaň připravila agentura 2Fresh ve spolupráci s interním týmem firmy.

Ústředním motivem reklamy je "NĚCO k Vánocům". "Nápad vyšel z uživatelského průzkumu, kdy nejčastější odpověď na dotaz 'Co chcete k Vánocům?' začínala slůvkem Něco. Něco na sebe, něco praktického, něco na zahřátí," vysvětluje Tomáš Urbánek, kreativní ředitel 2Fresh.  

reklama
reklama

Celá kampaň je postavena na pocitech a zážitcích, které s nimi jsou spojené. První dva televizní spoty svým příběhem cílí na ženy a muže, nabízejí tedy Něco sexy a Něco na sebe. Poslední spot, Něco originálního, se zaměří na typické dárkové předměty.

Tři příběhy natočil režisér Adam Vopička. 360° kampaň se objeví na interních i externích kanálech, včetně televize. V Česku poběží spoty na stanicích Prima Group a AtMedia, na Slovensku na kanálech Markíza Group (tedy Markíza, Doma a DajTo).

Aktuální spolupráce s agenturou 2Fresh je první, která vzešla z tendru na kreativní agenturu. "Dosud vznikaly všechny kampaně Zootu interně, ale kvůli rapidnímu růstu jsme hledali nový pohled zvenčí a dlouhodobého partnera pro definici značky. 2Fresh přinesla nejenom vítězný nápad, ale i přístup skrze human-centered design, který je nám velmi blízký," hodnotí volbu Pavlína Louženská, marketingová ředitelka Zootu. 

Výzkum mezi zákazníky rozhodl mezi dvěma různými verzemi televizních spotů. Byl stěžejní pro kreativu i samotnou účast agentury v tendru: "Do tendru chodíme jen tehdy, pokud klient souhlasí s tím, že uděláme výzkum, a je ochotný s námi úzce spolupracovat. Se Zootem to vyšlo," uzavírá Markéta Freiwilligová, account directorka 2Fresh.

reklama