

„The Masacre“. KFC přichází s hororovým spotem
Řetězec rychlého občerstvení KFC k propagaci nové položky v menu připravil čtrnáctiminutový spot inspirovaný béčkovými horory z 80. let.
Celý film vznikl k podpoře uvedení nejnovější položky menu populárního fast foodu – limitované edice pizzy se základem ze smaženého kuřete. Koncept kampaně pochází od madridské agentury PS21 a režírovala ji NYSU.
„Masakr“ vypráví příběh o skupině přátel, kteří se vydali do lesa na trochu odpočinku a relaxace – nebo si to alespoň myslí. Jakmile ovšem dorazí do svého srubu a pokusí se objednat si pizzu, začnou se poté po doručení věcí ubírat temnějším směrem.
Pro KFC jde o nekonvenční přístup, ale značka jeho prostřednictvím využívá rostoucí popularitu pořadů jako jsou Stranger Things. Spot také dává poctu americkému filmaři Samu Raimimu, který je známý například snímkem The Evil Dead.


Podobné zprávy


Nejčastěji nápady přicházejí v autě a ve sprše


MÍSTO PRODEJE: Léto, pivo… Hodně piva!


Hledá se specialista na krypto marketing

