Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Binance
Newsletter

Hledá se specialista na krypto marketing

Matt Okša, Binance25. 7. 202222. 7. 2022

Od vzniku Binance v roce 2017 jsem měl možnost spolupracovat se stovkami projektů z celého světa. Marketing byl ve většině případů jejich nejslabší stránkou.

Kryptoprojekty často zakládají developeři, kterým marketingové znalosti chybí a neznají proto efektivní cesty, jak svůj projekt promovat a přilákat uživatele. Pro projekty není lehké najít zkušené markeťáky do týmu, nebo marketingové agentury, které problematice blockchainu rozumějí. Nedostatek marketingových expertů v kryptu je logický. Existují jasné důvody, proč tomu tak je. Krypto je stále velmi mladé odvětví a má svá specifika.

Osvědčené marketingové strategie u kryptoprojektů aplikovat nelze. Oproti marketingu standardních produktů se totiž výrazně liší přístupem k ,zákazníkům’’. Ti jsou společnostmi vnímáni jako spolutvůrci či investoři. Komunita, spíš než cílové publikum, je totiž spolutvůrcem kryptoprojektů. Proto musí být marketingová strategie vždy silně ,pro komunitní’’ a reflektovat potřeby lidí, spíše než potřeby firmy.

Projekty se tak mnohem častěji, než po standardních marketingových službách, poohlížejí po tzv. ,community manažerech”. U většiny kryptospolečností jsou zásadními hodnotícími kritérii pro výběr ,community manažerů’’ porozumění blockchainu a nápady, jak nadchnout komunitu kryptoinvestorů. Vhodný kandidát pro takovou pozici nepotřebuje pět let praxe v marketingu. Důležitými parametry jsou koncepční myšlení, chuť vzdělávat se a sledovat úspěšné projekty. Takový člověk najde uplatnění v kryptu relativně jednoduše.

Poptávka po lidech nadšených do krypta výrazně převyšuje nabídku. Jen v Binance máme v současnosti téměř 2000 volných pozic. Proto pokud uvažujete o kariérní změně, je nejlepší čas se o blockchain a jeho použití začít zajímat. Čeká na vás zajímavé ohodnocení a ve většině společností navíc můžete pracovat na dálku. Mnoho příležitostí nabízí krypto i pro marketingové agentury. Ty by měly pracovat na lepším porozumění kryptoměn a blockchainu. Usilovat o edukaci svých specialistů a hledat možnosti, jak blockchain využít. Mohou pak oslovit nové segmenty a otevřít si dveře k zajímavým spolupracím. 

Zavřít reklamu

Cheb dělá křížek za minulou reputací

Starší článek

Krása ženské cyklistiky na NFT

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

„The Masacre“. KFC přichází s hororovým spotem

Řetězec rychlého občerstvení KFC k propagaci nové položky v menu připravil čtrnáctiminutový spot inspirovaný béčkovými horory z 80. let.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

Nejčastěji nápady přicházejí v autě a ve sprše

Nové album bude mít za roh mířící myšlenku, chci se jím trochu jinak odprezentovat říká písničkář Michal Horák v podcastu ADC Kitchen.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

MÍSTO PRODEJE: Léto, pivo… Hodně piva!

Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

Abyste si reklamu pamatovali, kampaň představuje osvědčené triky

Emoce nebo chytlavá hudba pomáhají udržet reklamu v paměti, ukazuje názorně pojišťovna Liberty Mutual s agenturou Goodby Silverstein & Partners.
21. 7. 202220. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.