Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Téměř sedm milionů pro trvalou udržitelnost

AdvertorialRedakce MAM27. 6. 202226. 6. 2022

Letos slaví společnost dm 30 let působení na tuzemském trhu. Při této příležitosti podpoří prostřednictvím iniciativy Společně třicet projektů, které se věnují trvalé udržitelnosti.

V roce 2022 slaví společnost dm 30 let působení na tuzemském trhu. Při této příležitosti podpoří prostřednictvím společensky odpovědné iniciativy Společně třicet projektů, které se věnují trvalé udržitelnosti.

Právě trvalá udržitelnost je dlouhodobě součástí filozofie společnosti dm. „Dbát na udržitelnost totiž jinými slovy znamená pečovat o budoucnost příštích generací. Udržitelná budoucnost je naší prioritou, a proto se během oslav třicátých narozenin zaměřujeme na oblast trvalé udržitelnosti a finančně podporujeme realizaci třiceti projektů z enviromentální oblasti,“ přibližuje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.

Zapojit se mohou i zákazníci

Během ledna a února reagovalo na výzvu dm k přihlášení projektů celkem 383 organizací, spolků nebo fyzických osob. Odborná porota složená ze zástupců společnosti, jejích obchodních partnerů a odborných institucí vybrala 30 vítězných projektů 22. dubna, tedy symbolicky na Den Země.

Celková částka věnovaná společností dm drogerie markt, kterou si mezi sebe vybrané projekty rozdělí, činí přibližně sedm milionů korun. Velkou měrou do ní přispěli také dodavatelé drogistického řetězce. Zapojit se však mohou i samotní zákazníci. „K příležitosti třicátého výročí dm drogerie vznikla speciální edice ekologických bavlněných tašek. Z každého prodaného kusu putuje 30 korun na podporu zelených projektů,“ upřesňuje Peroutka. Většina projektů již svou podporu získala a aktuálně probíhá samotná realizace.

Vzdělávání už od školky

Oceněné projekty jsou vskutku různorodé. Zabývají se podporou ekosystémů, tématem „urban gardening“ nebo se zaměřují na edukaci v oblasti trvalé udržitelnosti. Jako je tomu například v projektu Centra cirkulární módy, které připravilo 30 výukových programů pro udržitelný šatník mladých lidí. Interaktivní a nenásilnou formou tak přiblíží dětem od školkového věku po studenty středních škol čím dál aktuálnější téma cirkulární ekonomiky.

Metodicky propracované aktivity doprovází dílna, ve které si na konci programu žáci vyrobí drobnou památku, například z odřezků tkanin. Z finančních prostředků poskytnutých dm drogerií budou hrazeny náklady na koordinaci projektu a nákup pomůcek, částečně budou využity i pro uhrazení provozních nákladů.

Z tenisových kurtů do prádelny

Možnosti, jak pomoci životnímu prostředí, se nacházejí všude kolem nás. Dokonce i na tenisovém kurtu. Tenisu se v České republice věnuje 450 tisíc hráčů. Ti za sebou, vedle sportovních výkonů, zanechávají nezanedbatelnou stopu v podobě ohraných míčků. Ve volné přírodě by se tenisový míček rozkládal až 400 let. Recyklačním řešením tenisového odpadu pro Českou republiku se zabývá projekt Dropp — za čistý tenis. Díky podpoře dm se může zaměřit na svoz a skladování ohraných tenisových míčků, které se následně díky recyklaci vrátí zpět v podobě sportovních nebo průmyslových povrchů.

Společnost dm také podpořila rozšíření ekologické prádelny v centru Brna. Veřejná prádelna pere v ekologicky odbouratelných prostředcích, používá poloprofesionální a normální pračky a sušičky, které repasuje, nebo dává šanci starším kusům. Prostředky věnované společností dm budou využity na výměník vody, který změkčuje vodu, což vede ke snížení její spotřeby, a také chrání prádlo. Zároveň budou nakoupeny nové stroje.

Seznam všech projektů a jejich krátké anotace jsou k dispozici na webové platformě www.dm­‑spolecne.cz. V minulosti dm k příležitosti významných milníků věnovala prostředky charitativním organizacím či školkám a založila tradici dm dobrovolnických dnů. Při oslavách 25 let pak podpořila více než 200 projektů ze sociální oblasti, a to částkou ve výši bezmála 15 milionů korun.

Zavřít reklamu

Cannes Lions jako terapie pro reklamní cyniky

Starší článek

OMV spustila nový věrnostní systém

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Nejčastěji nápady přicházejí v autě a ve sprše

Nové album bude mít za roh mířící myšlenku, chci se jím trochu jinak odprezentovat říká písničkář Michal Horák v podcastu ADC Kitchen.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

MÍSTO PRODEJE: Léto, pivo… Hodně piva!

Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

Hledá se specialista na krypto marketing

Od vzniku Binance v roce 2017 jsem měl možnost spolupracovat se stovkami projektů z celého světa. Marketing byl ve většině případů jejich nejslabší stránkou.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

„The Masacre“. KFC přichází s hororovým spotem

Řetězec rychlého občerstvení KFC k propagaci nové položky v menu připravil čtrnáctiminutový spot inspirovaný béčkovými horory z 80. let.
25. 7. 202222. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.