Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Oddělené světy jsou na škodu

Externí autor26. 5. 202225. 5. 2022

ADVERTORIAL Na našem marketingovém trhu nejčastěji působí ryze české agentury, nebo ty, které mají centrálu v zahraničí a v našich končinách mají jen pobočku. Výjimku představuje mediální a marketingová agentura POS Media. Vznikla v Praze před více než 20 lety jako in-store mediálka. Dnes obsluhuje klienty v sedmi zemích a nabízí služby nejen mediální, ale i marketingové počítající s online světem, jak vysvětluje v rozhovoru ředitel skupiny Filip Rudolf.

Jaké to je řídit mezinárodní agenturu?
Má to svá specifika, samozřejmě. Pro mě je nejzajímavější část rozvoje produktů, při které můžeme na jedné straně využít typickou českou vynalézavost v tom nejlepším slova smyslu a na straně druhé přístupy specifické pro jiné národy. Výsledek, který může klient využít, má pak ty nejlepší prvky z mnoha úhlů pohledu. Současně je naprosto klíčové vnímat naturel každého národa a jednotlivé služby při adaptaci modifikovat dle místních specifik.

Na všech trzích jsou vaším základním produktem in-store media?
Ano, ale zdaleka nejde jen o reklamní plochy a prostory jako takové. Dnes v tomto segmentu nabízíme komplexní služby. Vše začíná volbou vhodných nosičů a lokalit, přes návrh našeho kreativního oddělení, které perfektně zná charakteristiku reklamních nosičů v retailu a dokáže tak připravit opravdu poutavé a funkční realizace. Dále nosiče vyrobíme, vybereme vhodné materiály, zajistíme logistiku, instalaci, kontrolu na místě, ale i merchandising, aby například v shop–in–shopu byl stále dostatek produktů. Samozřejmostí je následná deinstalace, uskladnění, případně likvidace a reporting. Klient od nás v tomto ohledu dostává skutečně plný servis. In-store jde navíc dnes velmi efektivně rozvinout o další aktivity.

Můžete být konkrétnější?
Lze využít například ochutnávku, kterou zajišťují naše hostesky, nebo rozdávání zkušebních vzorků či nejrůznější varianty road show či eventů. Obrovský posun ovšem přišel s naším novým produktem, který jsme nazvali Online–to–Offline a vznikl hned v úvodu covidové krize.

Pandemie hrála ve vývoji tohoto produktu nějakou roli?
Šlo o reakci na nové tržní prostředí, kdy ověřené a zaběhnuté způsoby komunikace nebylo možné z důvodu nejrůznějších omezení plně využít. Tenkrát se zrodil nápad přenést retailový způsob propagace do online světa a zpětně z toho těžit v in-storu, tedy v offlinu. Dnes už má tento produkt svou třetí verzi a dle mého názoru jde aktuálně o jedno z nejefektivnějších aktivačních řešení na trhu.

Jak Online–to–Offline funguje?
Jde o kombinaci onlinové a offlinové propagace, která vede k jedinému cíli — aktivace zákazníka. Kolegové vzali absolutní základ naší agentury — tedy vše, co děláme a umíme v in-storu, kde si troufnu tvrdit, že není nic, co nedokážeme vymyslet a realizovat — a k tomu vytvořili nadstavbu pro novou dobu, která tu dnes je. Využíváme Instagram, Facebook i webové stránky a nástroje takzvaného experiential marketingu a vše to propojíme s retailem, ale i e-shopy. Promícháme tak sílu digitálních médií a skutečného světa, kde se stále odehrává obrovské množství nákupů a nákupních rozhodnutí.

A jaké máte výsledky?
Výsledky jsou nad našimi očekáváními. Máme již zpracovaných několik case study, stačí se k nám na ně přijít podívat. Rádi se o ně dělíme.

Takže komukoli, kdo si s vámi domluví schůzku, řešení a jeho dopad představíte?
Samozřejmě, už se na všechny, kdo se chtějí dozvědět více, těšíme. Věříme, že právě propojení digitálu a reálného světa je dnes klíčem ke zvýšení prodejů. Značky, které si tento potenciál připustí jako první, získají velkou výhodu. Z praxe totiž víme, že internet, retail a experiential marketing jsou pro mnoho firem oddělené světy, a to je velká škoda. Náš Online–to–Offline je ale připraven ty světy propojit, a to v rámci jedné agentury, kterou je POS Media.

Zavřít reklamu

Češi nevědí, co je ESG. Změnit to má nový rating

Starší článek

IKEA inspiruje, co se starým nábytkem

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Khaby Lame, „němá“ hvězda Tiktoku, je novým ambasadorem Binance

Letos se stal nejsledovanějším účtem na Tiktoku, když předběhl hvězdu Charlie D’Amelio a nyní následuje spolupráce s největší kryptoměnovou burzou.
4. 7. 20223. 7. 2022
Newsletter

KOMENTÁŘ: Sport si pod sebou sám řeže větev

Sportovní prostředí je ve svízelné situaci. Dva roky jej ubíjel covid a ucpal přísun financí do oddílů z pronájmů sportovišť či členských příspěvků.
4. 7. 20223. 7. 2022
Newsletter

Pivo tam, kde ho chce zákazník

Jak v obchodech co nejefektivněji vystavit zboží? Chytré police od Adastry pomáhají Plzeňskému Prazdroji umístit pivo tam, kde se ho prodá nejvíc.
4. 7. 20221. 7. 2022
Newsletter

Kampaň se Spikem Lee přinesla rekord pro Nike

Projekt k 50. výročí značky, který Lee režíroval a zahrál si v něm, přivedl do aplikací Nike nejvíce lidí v historii a přispěl k miliardovým tržbám.
30. 6. 202229. 6. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.