Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: LinkedIn/Martin Hošek
Newsletter

Majitel Herbadentu zachraňuje tradiční krámek

Irena Buřívalová30. 5. 202227. 5. 2022

Když si v lednu letošního roku expert na gastronomii Pavel Maurer postěžoval na Facebooku, že po 47 letech končí největší a nejlépe zásobený obchod s bylinami a kořením Herbata v Česku na rohu Dlouhé a Týnské ulice v pražském centru, jeho příspěvek měl velký dosah a odezvu. Všiml si toho i majitel společnosti Herbadent a krámek koupil.

Maurerův příspěvek vyprovokoval 333 komentářů a 1300 sdílení. Klára Matušková, původní majitelka krámku řekla MAM, že ji nový majitel zbavil tíhy, které už za ty roky pociťovala, a umožnil tak pokračování jeho provozu.

„Díky Facebooku se zvedla vlna zájmu a dověděl se to i pan Smažík. Zbavil mě tím velké tíhy i byrokracie a přidal mi lidi. V podstatě pokračujeme bez velkých změn, jen jsme rozšířili sortiment Herbadentu, který se k nám výborně hodí. Ostatně značku jsme prodávali i předtím,“ říká Matušková.

„Příspěvek měl velký dosah, psaly o tom pak hned noviny, mluvilo se o tom. Mluvilo se o tom tak rychle, že se ještě týž den dostala tato informace i k majiteli Herbadentu Pavlu Smažíkovi. A ten ještě ten den před zavíračkou do jemu samozřejmě známému obchůdku zašel a obrazně na stůl dosavadním majitelkám položil nabídku, že od nich tento byznys, kterému daly 30 let života, převezme. Za pár týdnů byl deal uzavřen. Původní majitelka Klára Matušková (a její zkušenosti) v obchodě zůstává. Hrozně hezký příběh,“ napsal Martin Hošek, který je brand konzultantem na volné noze a dříve v Herbadentu vedl marketing, na síť LinkedIn.

Není k dispozici žádný popis fotky.
Tohle už se naštěstí nestane ….. (z FB Pavla Maurera)

Zavřít reklamu

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Starší článek

Festivalový nášup inflace nezabrzdí

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Kampaň se Spikem Lee přinesla rekord pro Nike

Projekt k 50. výročí značky, který Lee režíroval a zahrál si v něm, přivedl do aplikací Nike nejvíce lidí v historii a přispěl k miliardovým tržbám.
30. 6. 202229. 6. 2022
Newsletter

Konec cookies je příležitostí začít využívat vlastní data 

Málokterá změna v digitálním marketingu přinesla takovou odezvu jako „cookies apokalypsa“, málokterá též přinesla tolik příležitostí, píše Ondřej Popelka.
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Téměř sedm milionů pro trvalou udržitelnost

Letos slaví společnost dm 30 let působení na tuzemském trhu. Při této příležitosti podpoří prostřednictvím iniciativy Společně třicet projektů, které se…
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Inspirace z paláce, ze sklepa i z výletní lodi

Na Cannes Lions čelíte FOMO na kritické hranici a stát se vám může cokoli, reportují z jihu Francie Martina Kalusová z Ogilvy a Tereza Kovandová z VMLY&R.
27. 6. 202226. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.