Studentům otevírá dveře do agentur akce nAKAfe

19. 4. 2022 07:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

AKA po dvou letech opět pořádá akci určenou zájemcům o práci v komunikaci. Součástí je též afterparty v Riegerových sadech se stand-upy, vystoupí i Kapitán Demo.

Po dvouleté pauze se vrací 28. dubna událost určená zejména studentům a zájemcům o pracovní příležitosti v komunikaci. Tradiční nAKAfe pak vyvrcholí večerním eventem v Riegrových sadech na pražských Vinohradech.

Těžištěm jednodenní akce je návštěva členských agentur Asociace komunikačních agentur (AKA) v Praze a Brně, během níž si mohou studenti a zájemci o obor prohlédnout kreativní prostředí, ve kterém vznikají informační a reklamní kampaně, případně si rovnou domluvit stáž.

Individuální program si připravily jak velké mezinárodní agentury, tak hráči na domácím trhu.

Akce, které se před pandemickou pauzou pravidelně účastnily stovky návštěvníků, je určená studentům a absolventům ekonomických, kreativních, technických či analytických oborů začíná v odpoledních hodinách. Od 17:00 se potom otevírá open air prostor v Riegrových sadech, kde je možné se neformálně potkat s pracovníky z agentur a účastníky akce. Stand-upy a DJ sety přivedou na pódium spolupracovníky a zaměstnance komunikačních agentur v nečekaných rolích. Jako DJ vystoupí například Kapitán Demo.

Veškeré informace o akci nAKAfe jsou k dispozici také na webu projektu a jeho Instagramu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.