Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Samsung
Newsletter

Absurdní reklamní dobrodružství, které pobaví

Jakub Křešnička19. 4. 202218. 4. 2022

Wieden+Kennedy Amsterdam vytvořila pro Samsung „áčkovou“ kampaň, v níž nechybí závodní gauč, psí řidiči ani škodolibá vydra.

Letos uvedená řada smartphonů Samsung Galaxy A cílí především na mladé, kteří s telefony nejen volají, ale doslova žijí. Používají je ke všemu od zábavy po živobytí. Agentura Wieden+Kennedy Amsterdam je podpořila dalším pokračováním kampaně Awesome is for Everyone, která chce kreativitou dohnanou do absurdity s humorem inspirovat i ostatní generace.

Její součástí je i tříminutové video, u kterého se divák rozhodně nenudí. Vyráží na dobrodružství na gauči, z něhož syn ukazuje otci, proč potřebují právě smartphone od Samsungu. Během zběsilé jízdy ukáže, jak umí telefon fotit a odstraňovat objekty ze záběru, jak natáčí ve „velmi temné jeskyni“, jak odolá hackerům i škodolibé vydře.

Spot vytvořený ve spolupráci s produkcí Riff Raff Films, který režíroval Vedran Rupic, je určený pro online. Součástí kampaně je i třicetisekundový spot pro televizi, jenž zdůrazňuje čtyři hlavní plusy nové řady Galaxy A – fotooaparát, displej, dlouhotrvající baterii a voděodolnost.

Nechybí ani kratší patnáctisekundové klipy pro sociální sítě včetně devíti spotů vytvořených speciálně pro kmpaň na TikToku. Každý z nich zdůrazňuje jednu z „áčkových“ vlastností smartphonů.

Zavřít reklamu

Pivovar Svijany inovoval obaly a představil jejich velikonoční design

Starší článek

O2 arena slaví plnoletost

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Cross-medialitu ovládlo Performio

Významným oceněním v rámci ceny Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz se v kategorii Cross-mediální spolupráce roku…
19. 5. 202218. 5. 2022
Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Newsletter

Jak automatizovat procesy nebo digitalizovat marketing? Digital Transformation Summit odpoví už za týden  

Už za týden se inovátoři na poli digitalizace a automatizace podělí o své zkušenosti na 3. ročníku Digital Transformation Summitu. Těšit se můžete na…
5. 5. 20224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.