Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Toyota
Newsletter

Toyota tančí s hvězdou TikToku

Jakub Křešnička13. 1. 202212. 1. 2022

V novém spotu na model Corolla Cross od agentury Burrell Communications sází značka na perfektní choreografii v rytmu originálního songu.

Nová americká kampaň Toyoty pro model Corolla Cross, v němž se značka připomíná i jako olympijský partner, se toří okolo konceptu „Just Perfect“ (prostě perfektní). Součástí integrované komunikace je i spot od agentury Burrell Communications a produkční společnosti In & Out, který si hraje s perfektní choreografií.

Hrdinou kampaně je tanečník a influencer Aubrey Fisher, jenž má na Instagramu přes dva miliony sledujících, stejně tak i na TikToku. V choreografii na originální song „I Got It“, který nahráli Jung Youth a Jeremy Silver, se Fisher se svou partou protančí k vozu samotnému, aby se mohli vydat na výlet.

Záběry spolu s „vychytanými“ tanečními kroky neopomíjejí ukazovat ani „vychytávky“ vozu. Pro „prostě perfektní“ sladění hudby, tance a reklamy na nový model značky byla potřeba i synchronizovaná práce s kamerou, jíž měl na svědomí Federico Cantini v režii Daniela Azencota.

„Chtěl jsem, aby vše vypadalo sofistikovaně a zároveň jednoduše, pro což byla klíčová práce s kamerou a mladistvá energie Aubreyho Fishera a jeho taneční skupiny. Jsem hrdý na to, jak se nám do tanečního čísla podařilo zakomponovat i auto samotné,“ uvedl Azencot, pro nějž je to už třetí kampaň s Tyoytou a agenturou Burrell.

Součástí integrované kampaně automobilky jsou i další spoty vytvořené s agenturami Saatchi & Saatchi, Intertrend a Conill Advertising. Objevuje se jak v TV, tak v digitálu (včetně streamovací služby Hulu či Peacock), na sociálních sítích (samozřejmě včetně TikToku, jehož součástí bude i speciální spolupráce), venkovní reklamě či audioformátech.

Zavřít reklamu

Chci z našeho ratingu udělat „mediální měnu“

Starší článek

NBCUniversal se spojila s RTL AdConnect

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Nejčastěji nápady přicházejí v autě a ve sprše

Nové album bude mít za roh mířící myšlenku, chci se jím trochu jinak odprezentovat říká písničkář Michal Horák v podcastu ADC Kitchen.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

MÍSTO PRODEJE: Léto, pivo… Hodně piva!

Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

Hledá se specialista na krypto marketing

Od vzniku Binance v roce 2017 jsem měl možnost spolupracovat se stovkami projektů z celého světa. Marketing byl ve většině případů jejich nejslabší stránkou.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

„The Masacre“. KFC přichází s hororovým spotem

Řetězec rychlého občerstvení KFC k propagaci nové položky v menu připravil čtrnáctiminutový spot inspirovaný béčkovými horory z 80. let.
25. 7. 202222. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.