Foto: Darwin and the Machines

Grizly.cz si vybral Darwin & the Machines

20. 12. 2021 11:12

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Po letošní expanzi za hranice a s příchodem Petra Miklíka na post marketingového ředitele vybral e-shop s ořechy a sušeným ovocem Grizly.cz i novou agenturu, Darwin & the Machines.

Stávající komunikace e-commerce hráče pochází z roku 2018 a je z dílny agentury Acomware. Podle Miklíka je právě budování značky něco, co Grizly odlišuje od konkurence na trhu a musí tedy pokračovat dál, i když v pozměněné formě.

„Byla to jedna ze zásadních věcí, které značku vydefinovaly a odlišily. S našimi dalšími plány a rozvojem cítíme, že je třeba naši komunikaci zase posunout, a proto jsme v rámci tendru zvolili agenturu Darwin & the Machines, u které cítíme symbiózu v tom, jak na věci nahlížíme a jak chceme naši komunikační strategii do budoucna směrovat,“ říká Miklík a dodává, že v nadlinkové i podlinkové komunikace chce veškerou komunikaci sjednotit tak, aby vždy bylo jasné, že Grizly je největší specialista na ořechy, sušené plody a semínka v CEE regionu.

PSALI JSME
Darwin and the Machines se starají o digitál a social ČSOB

Grizly.cz letos atakuje půlmiliardový obrat a chce dál růst. Pomoci má nejen expanze do Polska. Daří se mu i na Slovensku. V Česku nedávno spustil bezobalový prodej v rámci řetězce Albert. Jen za listopad utržili v Grizly.cz 55 milionů korun, což představuje meziroční nárůst ve výši 57 procent. Aktuálně se nejvíce daří prodeji ořechů. Za letošek už e-shop prodal 150 tun kešu, což je zhruba o polovinu více, než loni.

Hybridní agentura Darwin & the Machines, která vznikla v letošním roce, je zaměřená na dlouhodobou efektivitu. V Česku ji řídí Marian Fury, na Slovensku Martin Blaško. Kreativním ředitelem je Michal Pastier, strategické oddělení vede Juraj Pobjecký a design Tereza Talichová.

Se sloganem „Ideas by humans, enhanced by machines“ si dává za cíl tvořit místo jednorázových kampaní dlouhodobou a konzistentní komunikaci značek. Zvítězila například v tendru ČSOB na digital a social media komunikaci.

Foto: Darwin and the Machines

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.