Foto: Migros

O Vánocích nebude nikdo sám, slibuje dron obchodu Migros

15. 11. 2021 07:11

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na vzniku vánoční kampaně největšího švýcarského maloobchodního řetězce se podílela i česká produkční společnost Boogie Films.

Že různé přístroje mohou mít vlastní hlavu, víme všichni. Ve vánoční kampani největšího švýcarského maloobchodního řetězce Migros to ukáže i její doručovací dron Robin. Když při dovozu nákupu zahlédne osamělou paní nedaleko rodiny oddávajíc se vánočnímu veselí, rozhodne se je dát dohromady.

Kreativu kampaně měla na starosti švýcarská agentura Wirz, produkci společnost Pumpkin Film, režie osmdesátisekundového spotu se ujal Martin Werner. Jako servisní produkce se pak na vzniku spotu podílela i česká společnost Boogie Films. Vizuální efekty vytvořila firma BaconX.

„Už několik let je tradicí, že se Migros nesoustředí jen na komerční úspěch ale i na solidaritu. V kampani chceme upozornit na to, že pandemie prohloubila problém společenské izolace napříč všemi věkovými skupinami,“ uvedl Michel Noverraz z Migrosu s odkazem na to, že už před pandemií trpěla osamělostí třetina švýcarské populace.

Foto: Migros

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.