Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Akce Brand management se blíží. Chce „nakopnout marketing“

Redakce MAM4. 10. 20213. 10. 2021

Společnost Blue Events uspořádá 13. října 2021 největší českou konferenci o značkách Brand management. Akce proběhne naživo v Cubex Centru Praha. Cílem je dodat kuráž všem, kdo věří v hodnotu marketingu.

Konference Brand management přinese 13. října program plný inspirativních příběhů a názorů na to, jak znovu „nakopnout marketing“. „Všichni potřebujeme novou energii po měsících pod zámkem, kdy si kdekdo do marketingu kopnul, nebo mu osekal rozpočet,“ říká za organizátory Jan Patera z Blue Events.

Již 22. ročník největší české konference o značkách ukáže přínos marketingu pro růst firem. „Marketing chápeme jako klíč k úspěchu na trhu, tedy nejen jako komunikaci, jak je běžně úzce pojímán,“ dodává Patera.

Hlavní náplní programu budou i letos úspěšné a aktuální příběhy značek z českého a slovenského trhu. Doplní je slavné osobnosti z Velké Británie jako Paul Feldwick, legenda strategického plánování a autor knih The Anatomy of Humbug a Why Does the Pedlar Sing?, dále Dan White, autor knihy The Smart Marketing Book: The Definitive Guide to Effective Marketing Strategies a brilantní vypravěč a kreslíř. Z Německa přijíždí Kyra von Mutius, vycházející hvězda a šéfka strategie agentury Heimat známé v Česku hlavně dlouhodobou prací pro Hornbach. Mezi řečníky bude také Štefan Sarvaš, který pracuje v globální centrále společnosti Mars a věnuje se strategickým změnám na trzích s růstovým potenciálem. Ze Slovenska přijíždí Martin Mrva, Cienf Marketing Officer výrazně rostoucí značky Dedoles.

Zavřít reklamu

B2B divizi Mall Group vede Jan Hollmann

Starší článek

Asociace producentů v audiovizi se připojila k iniciativě Férový tendr

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Cross-medialitu ovládlo Performio

Významným oceněním v rámci ceny Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz se v kategorii Cross-mediální spolupráce roku…
19. 5. 202218. 5. 2022
Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Newsletter

Jak automatizovat procesy nebo digitalizovat marketing? Digital Transformation Summit odpoví už za týden  

Už za týden se inovátoři na poli digitalizace a automatizace podělí o své zkušenosti na 3. ročníku Digital Transformation Summitu. Těšit se můžete na…
5. 5. 20224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.