Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Concern
Newsletter

Vesmír počká, peníze jsou třeba na boj s chudobou, říká miliardář v kampani

Jakub Křešnička16. 9. 202115. 9. 2021

Organizace Concern v projektu #UnfotunatelyFakeNews od agentury Fred & Farid LA dává absurdní útraty nejbohatších lidí, firem a značek do kontrastu s rozmáhající se chudobou.

Zatímco se hned několik světových miliardářů předhání v tom, kdo se dostane dříve do vesmíru, jen během loňského roku spadlo dalších 150 milionů lidí pod hranici extrémní chudoby. To znamená, že musejí přežívat za méně 1,9 dolaru, tedy zhruba 40 korun na den.

Na to upozorňuje nová kampaň irské humanitární organizace Concern Worldwide, která se na boj s chudobou zaměřuje už přes 50 let.

S projektem nazvaným #UnfortunatelyFakeNews pomohla nezávislá kreativní agentura Fred & Farid LA. Vychází z věcí, které se skutečně dějí a staví je do kontrastu s tím, co by ti nejbohatší osobnosti, firmy nebo značky mohly raději udělat pro potlačení extrémní chudoby. Z toho vznikne 50 zpráv a titulků, které jsou ale „bohužel fake news“, jak naznačuje název kampaně. Pokud se jí velikány nepodaří přesvědčit k tomu, aby pro pomoc světu udělali více, apeluje Concern alespoň na všechny, aby na boj s chudobou přoispěli.

Součástí projektu je mnoho krátkých spotů tvářících se jako opravdové zpravodajství stanice UFN, která odkazuje právě na název kampaně. Produkce se ujala společnost Ways & Means, režie Harry Israelson.

Vedle onlinu a sociálních sítích se kampaň dostane i do velkých měst, kde mají být její vizuály k vidění strategicky rozmístěné na významných místech. Objeví se i audio reklamy v podcastech sítí jako jsou Crooked Media nebo NPR.

„Nerovnost v příjmech a extrémní chudobu nevyřeší jeden člověk, jedna vláda nebo organizace, pro to musíme pracovat všichni společně. Smysluplná změna vyžaduje, abychom si všichni uvědomili svou individuální odpovědnost a cíleně použili prostředky, které jsou nám dostupné. S pomocí #UFN snad povědomí o této misi rozšíříme ještě více,“ uvedla Colleen Kelly, šéfka Concern Worldwide v USA.

Zavřít reklamu

Forum 2000 v kampani k jubilejnímu 25. ročníku nechá zaznít hlas demokracie

Starší článek

Zásilkovna spojila síly s About You a bude pro módní e-shop přepravovat zásilky v ČR

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Khaby Lame, „němá“ hvězda Tiktoku, je novým ambasadorem Binance

Letos se stal nejsledovanějším účtem na Tiktoku, když předběhl hvězdu Charlie D’Amelio a nyní následuje spolupráce s největší kryptoměnovou burzou.
4. 7. 20223. 7. 2022
Newsletter

KOMENTÁŘ: Sport si pod sebou sám řeže větev

Sportovní prostředí je ve svízelné situaci. Dva roky jej ubíjel covid a ucpal přísun financí do oddílů z pronájmů sportovišť či členských příspěvků.
4. 7. 20223. 7. 2022
Newsletter

Pivo tam, kde ho chce zákazník

Jak v obchodech co nejefektivněji vystavit zboží? Chytré police od Adastry pomáhají Plzeňskému Prazdroji umístit pivo tam, kde se ho prodá nejvíc.
4. 7. 20221. 7. 2022
Newsletter

Anatomie efektivity podle WARC

Snížení rozpočtu na média má velké finanční následky, varuje nová studie představená na Cannes Lions 2022.
4. 7. 20222. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.