Foto: Ikea

V létě zavřelo v nákupních centrech přes sto prodejen. Mnoho jich i přibylo

10. 9. 2021 10:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Během července a srpna byla celková bilance otevřených a zavřených obchodů v nákupních centrech víceméně vyrovnaná. Zavřelo 108 prodejen, 93 naopak otevřelo.

Vyplývá to ze statistik společnosti Shopingy, která průběžně analyzuje odchody a příchody značek do nákupních center nejen v Česku, ale také na Slovensku a v regionu DACH. Celkem monitoruje 246 českých nákupních center.

PSALI JSME
V květnu podle Shopingy zavřelo v nákupních centrech přes osm desítek prodejen

Zavřelo například deset provozoven Expert Elektro, ty se ale hned přemalovaly na Electroworld, který je koupil. Skončilo i 13 prodejen s potravinami a 16 restaurací či kaváren. Ve statistikách otevřených obchodů figuruje například jedenáct provozoven s vybavením do domácnosti. Spadá sem i plánovací studio Ikea.

Foto: Ikea

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tomáš Kopsa

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.