Foto: Blue Events

Retail Summit už příští týden v Kongresovém centru Praha

13. 9. 2021 07:09

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V pořadí již 27. ročník největšího setkání obchodníků a jejich partnerů se koná letos netradičně koncem září, 21. – 23. 9. v Kongresovém centru Praha. Klade si otázku, jaká je „Nová realita obchodu?“.

Jako hlavní řečník v programu vystoupí 22. září Tomáš Čupr, který za posledních sedm let vybudoval z Rohlík.cz evropského lídra v online prodeji potravin. Rohlík je zároveň důkazem toho, jak se mění nákupní preference spotřebitelů nejen v Česku. Tomáš Čupr jako CEO skupiny přilákal významné globální investory. Rohlík je tak v současné době jediný český startup, který získal od investorů částku 190 milionů eur.

Na Retail Summitu vystoupí také Tomáš Prouza, prezident SOCR ČR, Karel Týra, CEO Nielsen IQ, Petr Hulec, CEO Bushman, Michal Čarný, generální ředitel pro Českou republiku a Slovensko, Mastercard, Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz nebo Katarína Navrátilová, CEO Tesco ČR.

Posledních několika ročníků se zúčastnilo vždy přes tisíc retailerů a jejich dodavatelů. Retail Summit patří mezi tři největší setkání retailu v Evropě. Pořádá jej agentura Blue Events. Akcí provede Lucie Výborná, moderátorka Českého rozhlasu Radiožurnál.

Retail Summit proběhne od 21. do  23. 9. 2021 Kongresové centrum Praha. Celý program naleznete zde.

Foto: Blue Events

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.