Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pixabay.com
Newsletter

Novo Plaza odměňuje zákazníky s pomocí vlastní aplikace

Redakce MAM16. 9. 202115. 9. 2021

Společnost CBRE, která spravuje nákupní centrum Novo Plaza, spustila věrnostní program založený na focení účtenek.

Podle představitelů CBRE je k vývoji nového věrnostního systému přiměla masivní změna spotřebitelského chování během pandemie. Jedná se o aplikaci s názvem „Novoapka“, jejíž řešení vzniklo ve spolupráci se společností Simplaq. Novo Plaza je první centrum, které takový systém zavádí.

„Centra mají aplikace, ale Novoapka je první, která tímto způsobem pracuje s účtenkami. V Česku spravujeme deset nákupních center a rádi bychom podobné projekty nabídli i dalším vlastníkům,“ říká Pavel Urban, deputy of property management retail ve společnosti CBRE. „Chceme se s aplikací dostat k zákazníkům co nejblíže a s relevantním obsahem,“ doplňuje.

PSALI JSME
Jak pandemie ovlivní budoucí podobu a fungování obchodních center?

Aplikace funguje na principu scanování účtenek a umožňuje personalizované nabídky a odměny. Za každých 10 korun z ceny nákupu získají nakupující jeden bod. Body lze získat za nákupy téměř ve všech obchodech a prodejnách Novo Plaza. Výjimkou je například Tesco.

OC Novo Plaza nabízí na ploše o rozloze 25 519 m² služby a produkty ve více než osmdesáti obchodech rozmístěných do dvou nadzemních pater. Centrum vlastní společnost Bluehouse Capital.

Zavřít reklamu

Forum 2000 v kampani k jubilejnímu 25. ročníku nechá zaznít hlas demokracie

Starší článek

Zásilkovna spojila síly s About You a bude pro módní e-shop přepravovat zásilky v ČR

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Khaby Lame, „němá“ hvězda Tiktoku, je novým ambasadorem Binance

Letos se stal nejsledovanějším účtem na Tiktoku, když předběhl hvězdu Charlie D’Amelio a nyní následuje spolupráce s největší kryptoměnovou burzou.
4. 7. 20223. 7. 2022
Newsletter

KOMENTÁŘ: Sport si pod sebou sám řeže větev

Sportovní prostředí je ve svízelné situaci. Dva roky jej ubíjel covid a ucpal přísun financí do oddílů z pronájmů sportovišť či členských příspěvků.
4. 7. 20223. 7. 2022
Newsletter

Pivo tam, kde ho chce zákazník

Jak v obchodech co nejefektivněji vystavit zboží? Chytré police od Adastry pomáhají Plzeňskému Prazdroji umístit pivo tam, kde se ho prodá nejvíc.
4. 7. 20221. 7. 2022
Newsletter

Anatomie efektivity podle WARC

Snížení rozpočtu na média má velké finanční následky, varuje nová studie představená na Cannes Lions 2022.
4. 7. 20222. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie
Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.