Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Newsletter

Konference Brand Management se blíží

Jakub Křešnička6. 9. 20216. 9. 2021

Největší česká konference o značkách dá firmám tipy, jak uspět s pomocí chytrého marketingu. Zlevněný vstup je k mání už jen dva týdny.

Již 22. ročník konference Brand Management pořádané společností Blue Events se uskuteční naživo 13. října v Cubex Centru Praha. Akce, které se účastní stovky lidí z vedení a marketingu firem či agentur, nabízí při registraci do 17. září zvýhodněné „early birds“ vstupné se slevou 2000 korun ze základní ceny.

„Největší česká konference o značkách ukáže, jaký přínos má chytrý marketing pro úspěch na trhu. Ukažte všem, že se právě v této době vyplatí investovat do nezaměnitelných značek, skvělých produktů a služeb,“ uvedl Jan Patera z pořadatelské společnosti Blue Events.

Na konferenci v rámci bohatého programu mimo jiné promluví Dan White, inovátor v oblasti marketingu a výzkumu, šéfka strategie v proslulé v berlínské reklamní agentuře Heimat Kyra von Mutius  či Paul Feldwick, legenda strategického plánování a autor knih Why Does the Pedlar Sing? a The Anatomy of Humbug, pro nějž půjde o vůbec první vystoupení v Česku.

Šéf agentury Wunderman Thompson Praha Bronislav Kvasnička pak vysvětlí, proč inspirativní značky rostou rychleji. Ředitel marketingu Savencia pro Česko a Slovensko David Vejtruba a kreativní ředitel a spolumajitel společnosti Lineart Martin Dulava přiblíží, jak se vyplatí odvaha jít proti proudu v tradiční kategorii. Šéf marketingu společnosti Dedoles martin Mrva ukáže, jak se podařilo vybudovat značku, kterou zná devět z deseti Slováků. Produktová manažerka značky Vichy Lenka Houšková pak spolu se šéfem agentury Renegadz Antonínem Milatou přesvědčí účastníky, proč se nebát a jak mluvit o tabuizovaných tématech s humorem.

Zavřít reklamu

Kampaň s novými ambasadory. Začali jsme si s OZP, říkají Lucie Benešová a Tomáš Matonoha

Starší článek

Hackathon Znamkamarada získal Grand Prix na Gerety Awards

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Konec cookies je příležitostí začít využívat vlastní data 

Málokterá změna v digitálním marketingu přinesla takovou odezvu jako „cookies apokalypsa“, málokterá též přinesla tolik příležitostí, píše Ondřej Popelka.
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Téměř sedm milionů pro trvalou udržitelnost

Letos slaví společnost dm 30 let působení na tuzemském trhu. Při této příležitosti podpoří prostřednictvím iniciativy Společně třicet projektů, které se…
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Inspirace z paláce, ze sklepa i z výletní lodi

Na Cannes Lions čelíte FOMO na kritické hranici a stát se vám může cokoli, reportují z jihu Francie Martina Kalusová z Ogilvy a Tereza Kovandová z VMLY&R.
27. 6. 202226. 6. 2022
Newsletter

Cannes Lions jako terapie pro reklamní cyniky

Festival kreativity očima Young Lions, kteří pro Česko vyhráli bronz a ještě nezačali nenávidět reklamu, přibližují David Červený a Judita Ružičková ze Zaraguzy.
27. 6. 202226. 6. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.