Foto: Uber Eats

Elton John a Lil Nas X si prohodili role ve spotu pro Uber Eats

13. 9. 2021 07:09

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ikoničtí zpěváci jsou další slavnou dvojicí v kampani „Tonight I’ll Be Eating“ od agentury Special Group. Vyměňují si své extravagantní kostýmy.

„Moje raketa je sabotovaná,“ říká slavný „Rocket Man“ Elton John z modelu kosmické lodě, zatímco se vedle něj na mechanickém fialovém koni houpe populární zpěvák Lil Nas X, který mu nechce půjčit drobné, aby raketu rozpohyboval. Zábava, která by přesně zapadla do klipů obou excentrických umělců, se odehrává v jednom ze spotů pro donáškovou společnost Uber Eats.

https://www.youtube.com/watch?v=TCj53-GEIbc

V dalším spotu si zpěváci „prohodí role“ prostřednictvím kostýmů. Zatímco Lil Nas X si hoví v křesle ve známém kostýmu z peří, v němž Elton John vystupoval v Muppet Show v roce 1977, Elton sedí u piana v růžovém kovbojském obleku, který měl Lil Nas X na sobě během 62. Grammy Awards. „Vypadáš skvěle,“ chválí se navzájem, aby si po zbytek videa děkovali.

https://www.youtube.com/watch?v=asyOv_YhY1Q

Reklamy jsou dalším pokračováním kampaně „Tonight I’ll Be Eating“ od agentury Special Group. „Bylo absolutně úžasné dát se dohromady s jedním z nejvlivnějších hlasů popkultury, jakým je Lil Nas X, i s Uber Eats, mojí oblíbenou službou pro cokoli lahodného. Společnou práci jsme si užili, ať už jsme si dělali selfies nebo se rozhodli si prohodit outfity,“ uvedl Elton John a Lil Nas X dodal: „Jsem poctěný, že jsem v kampani mohl pracovat s takovou legendou jako je Elton John. Natáčení bylo tak zábavné, že se nemůžu dočkat, až výsledek všichni uvidí!“

https://www.youtube.com/watch?v=4Piw-dDXZ74

Není to poprvé, kdy se ve vtipných klipech kampaně Uber Eats objevila slavná dvojice. Loni v září společnost angažovala dvě legendy sci-fi filmů – Marka Hamilla, jenž se proslavil rolí Luka Skywalkera z Hvězdných válkek, a Patricka Stewarta, představitele kapitána Picarda ze Star Treku. S odkazem na rivalitu fanoušků, kteří se snad odjakživa přou, která ze sérií je lepší, šli odvěký spor vyřídit s baseballovou a kriketovou pálkou v ruce.

https://www.youtube.com/watch?v=1jtkuAVLdtA

Foto: Uber Eats

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.