

Síla, která zvedá z postele. Značka John West se představuje nově
Kampaň pro výrobce rybích konzerv od agentury Havas London se odklání od tradice, chce oslovit širší cílovou skupinu.
Největší britský producent rybích konzerv John West se v nové kampani odvrací od tradičních odkazů na svou 160 let trvající historii a představuje novou pozici značky, claim i vizuální identitu. Chce se ukázat jako brand s širším záběrem ohledně zdravého jídla a životního stylu i rozšířit cílovou skupinu o mladší ročníky.
Nový claim „Eat Strong Go Strong“ (Jezte silně, buďte silní) se objevuje i v nové kampani, jejímž klíčovým prvkem je třicetisekundový televizní spot „Girl on the Move“. Hrdinkou je „dívka v pohybu“, z níž sálá vnitřní síla, která ji sama zvedá i ráno z postele. Takovou „superschopnost“, kterou jí musí závidět každý, kdo trpí předčasnou podzimní únavou, jí mají dodávat právě přírodní proteiny v rozšířené produktové řadě John West.
Za konceptem kampaně i nové pozice značky stojí agentura Havas London, nasazení má na starosti Havas Media, které vyhrály tendr společnosti John West loni v říjnu. Běží v televizi, VOD, na sociálních sítích a v posilovnách. Součástí bude i kampaň na prodejních místech, která ještě podtrhne nový claim. Celý projekt vychází vstříc trendu, podle nějž roste zájem spotřebitelů funkčních jídel a nápojů.
„Nový claim umožnuje značce získat si komunikaci týkající se fyzického i mentálního zdraví a podtrhuje zdravotní benefity našich produktů pro vyvážený životní styl,“ uvedl mimo jiné John Burton, šéf mezinárodního marketingu John West.
Výkonný ředitel společnosti Paul Stephenson pak dodal, že nová pozice značky i kampaň vycházejí z dlouhodobých průzkumů a testování, které probíhaly společně s agenturou Havas, pro níž je to první projekt od vyhraného výběrového řízení. Dává podle něj také možnost oživit image brandu i kategorii rybích produktů jako takovou.
„Bouráme předsudky týkající se inzerce týkající se zdraví a s nutričním zaměřením. Je to odvážná a osobitá kampaň vystavěná na skutečném insightu, která se vymyká zažitým pořádkům své kategorie,“ dodala Vicki Maguire, šéfka kreativy Havas London.
Podobné zprávy


Nejčastěji nápady přicházejí v autě a ve sprše


MÍSTO PRODEJE: Léto, pivo… Hodně piva!


Hledá se specialista na krypto marketing

