Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: John West
Newsletter

Síla, která zvedá z postele. Značka John West se představuje nově

Jakub Křešnička12. 8. 202111. 8. 2021

Kampaň pro výrobce rybích konzerv od agentury Havas London se odklání od tradice, chce oslovit širší cílovou skupinu.

Největší britský producent rybích konzerv John West se v nové kampani odvrací od tradičních odkazů na svou 160 let trvající historii a představuje novou pozici značky, claim i vizuální identitu. Chce se ukázat jako brand s širším záběrem ohledně zdravého jídla a životního stylu i rozšířit cílovou skupinu o mladší ročníky.

Nový claim „Eat Strong Go Strong“ (Jezte silně, buďte silní) se objevuje i v nové kampani, jejímž klíčovým prvkem je třicetisekundový televizní spot „Girl on the Move“. Hrdinkou je „dívka v pohybu“, z níž sálá vnitřní síla, která ji sama zvedá i ráno z postele. Takovou „superschopnost“, kterou jí musí závidět každý, kdo trpí předčasnou podzimní únavou, jí mají dodávat právě přírodní proteiny v rozšířené produktové řadě John West.

Za konceptem kampaně i nové pozice značky stojí agentura Havas London, nasazení má na starosti Havas Media, které vyhrály tendr společnosti John West loni v říjnu. Běží v televizi, VOD, na sociálních sítích a v posilovnách. Součástí bude i kampaň na prodejních místech, která ještě podtrhne nový claim. Celý projekt vychází vstříc trendu, podle nějž roste zájem spotřebitelů funkčních jídel a nápojů.

„Nový claim umožnuje značce získat si komunikaci týkající se fyzického i mentálního zdraví a podtrhuje zdravotní benefity našich produktů pro vyvážený životní styl,“ uvedl mimo jiné John Burton, šéf mezinárodního marketingu John West.

Výkonný ředitel společnosti Paul Stephenson pak dodal, že nová pozice značky i kampaň vycházejí z dlouhodobých průzkumů a testování, které probíhaly společně s agenturou Havas, pro níž je to první projekt od vyhraného výběrového řízení. Dává podle něj také možnost oživit image brandu i kategorii rybích produktů jako takovou.

„Bouráme předsudky týkající se inzerce týkající se zdraví a s nutričním zaměřením. Je to odvážná a osobitá kampaň vystavěná na skutečném insightu, která se vymyká zažitým pořádkům své kategorie,“ dodala Vicki Maguire, šéfka kreativy Havas London.

Zavřít reklamu

Zářijové vydání Vogue vyjde s osmi obálkami

Starší článek

Mailkit expanduje. V USA spouští platformu Notamiq

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Nejčastěji nápady přicházejí v autě a ve sprše

Nové album bude mít za roh mířící myšlenku, chci se jím trochu jinak odprezentovat říká písničkář Michal Horák v podcastu ADC Kitchen.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

MÍSTO PRODEJE: Léto, pivo… Hodně piva!

Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

Hledá se specialista na krypto marketing

Od vzniku Binance v roce 2017 jsem měl možnost spolupracovat se stovkami projektů z celého světa. Marketing byl ve většině případů jejich nejslabší stránkou.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

„The Masacre“. KFC přichází s hororovým spotem

Řetězec rychlého občerstvení KFC k propagaci nové položky v menu připravil čtrnáctiminutový spot inspirovaný béčkovými horory z 80. let.
25. 7. 202222. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.