Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pernod Ricard
Newsletter

Pijte více, radí Pernod Ricard mladým

Jakub Křešnička5. 8. 20214. 8. 2021

V nové digitální kampani francouzský producent lihovin ukazuje, jak si ​po lockdownech správně užít pořádnou party.

Zdánlivě na hlavu staví skupina Pernod Ricard z alkoholového byznysu zažitý slogan „pijte zodpovědně“. Ve snaze přiblížit se více mladým zástupcům generace Z ukazuje ve spotu k nové kampani od digitální agentury Buzzman, jak může pořádná party vypadat.

Zatímco aktéři reklamy „společensky unaveni“ usínají uprostřed kempu, u jídla, na kole, či u vchodových dveří, padají do křoví, ze židlí či proti směru eskalátorů, problikává spotem výrazný nápis „Pijte více“. Až na konci se ukáže, že má francouzský producent lihovin na mysli vodu, ne alkohol.

Projektem firma reaguje na to, že se po světě postupně otevírají restaurace, bary a kluby a leckteří lidé mohou po osmnácti lockdownů podlehnout touze po zábavě tak, že se jim alkohol vymkne z rukou.

„Naše ambiciózní kampaň odráží digitální dimenzi našeho programu Responsible Party. Tím, že oslovujeme mladé prostřednictvím přímo pro ně určených kódů, rozšíříme toto sdělení smysluplně na mnoha trzích,“ uvedl Alexandre Ricard, CEO a předseda představenstva Pernod Ricard.

Kampaň běžící online a v tisku zatím odstartovala v Británii, Německu, Belgii, Řecku, Nizozemsku, Mexiku, Kolumbii, Venezuele, Dominikánské republice a v Keni. Odkazuje na stránky projektu Responsible Party, kde je mimo jiné pod sloganem „pamatujte si noc, pamatujte na vodu“ vysvětleno, proč je dobré při pití alkoholu nezapomínat na vodu ani jídlo.

Zavřít reklamu

Seznam podal žalobu na Google a chce za zneužití postavení 10 miliard korun

Starší článek

NFNZ: Publicistické weby neuvádějí zdroje a neoznačují komentáře

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

„The Masacre“. KFC přichází s hororovým spotem

Řetězec rychlého občerstvení KFC k propagaci nové položky v menu připravil čtrnáctiminutový spot inspirovaný béčkovými horory z 80. let.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

Nejčastěji nápady přicházejí v autě a ve sprše

Nové album bude mít za roh mířící myšlenku, chci se jím trochu jinak odprezentovat říká písničkář Michal Horák v podcastu ADC Kitchen.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

MÍSTO PRODEJE: Léto, pivo… Hodně piva!

Jak v prodejnách uspět v tak těžké kategorii, jakou je pivo? Zahraniční realizace nabízejí řešení.
25. 7. 202222. 7. 2022
Newsletter

Hledá se specialista na krypto marketing

Od vzniku Binance v roce 2017 jsem měl možnost spolupracovat se stovkami projektů z celého světa. Marketing byl ve většině případů jejich nejslabší stránkou.
25. 7. 202222. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Novým CEO MultiSport Benefit je Miroslav Rech
Romana Jourdren vede obchod společnosti Orkla Foods

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.