Foto: Pernod Ricard

Pijte více, radí Pernod Ricard mladým

5. 8. 2021 07:08

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

V nové digitální kampani francouzský producent lihovin ukazuje, jak si ​po lockdownech správně užít pořádnou party.

Zdánlivě na hlavu staví skupina Pernod Ricard z alkoholového byznysu zažitý slogan „pijte zodpovědně“. Ve snaze přiblížit se více mladým zástupcům generace Z ukazuje ve spotu k nové kampani od digitální agentury Buzzman, jak může pořádná party vypadat.

Zatímco aktéři reklamy „společensky unaveni“ usínají uprostřed kempu, u jídla, na kole, či u vchodových dveří, padají do křoví, ze židlí či proti směru eskalátorů, problikává spotem výrazný nápis „Pijte více“. Až na konci se ukáže, že má francouzský producent lihovin na mysli vodu, ne alkohol.

Projektem firma reaguje na to, že se po světě postupně otevírají restaurace, bary a kluby a leckteří lidé mohou po osmnácti lockdownů podlehnout touze po zábavě tak, že se jim alkohol vymkne z rukou.

„Naše ambiciózní kampaň odráží digitální dimenzi našeho programu Responsible Party. Tím, že oslovujeme mladé prostřednictvím přímo pro ně určených kódů, rozšíříme toto sdělení smysluplně na mnoha trzích,“ uvedl Alexandre Ricard, CEO a předseda představenstva Pernod Ricard.

Kampaň běžící online a v tisku zatím odstartovala v Británii, Německu, Belgii, Řecku, Nizozemsku, Mexiku, Kolumbii, Venezuele, Dominikánské republice a v Keni. Odkazuje na stránky projektu Responsible Party, kde je mimo jiné pod sloganem „pamatujte si noc, pamatujte na vodu“ vysvětleno, proč je dobré při pití alkoholu nezapomínat na vodu ani jídlo.

Foto: Pernod Ricard

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení