Foto: LIA

Na přihlášky do LIA zbývá už jen dvacet dní

12. 8. 2021 07:08

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Do kreativní soutěže London International Awards je možné zasílat projekty bez poplatků za zpoždění a práce zveřejněné do 8. srpna, tedy včetně třeba olympijských kampaní.

Globální soutěž London International Awards zaměřující se na kreativce, kreativu a exekuci kampaní přijímá přihlášky do 31. srpna. Agentury, zadavatelé i jednotlivci mohou zasílat projekty, na nichž se podíleli, a které byly zveřejněny od 1. září 2019 do 8. srpna 2021. Jak připomínají organizátoři, může se tak jednat o kampaně týkající se třeba nedávno skončených Letních olympijských her v Tokiu.

Neúčtují se poplatky za opožděné odeslání, na přihlášku je sleva 25 procent oproti standardní ceně. Ta začíná na 350 dolarech za přihlášku podcastu, různí se pak podle kategorií a typu projektu až po 1500 dolarů za přihlášku série či kampaně v kategorii Branded Entertainment. „Nyní je doba abychom spolupracovali a zajistili uznání skvělé kreativní práci, za níž stojí náš obor. Ačkoli si většina soutěží účtuje poplatky za pozdní odeslání, my jsme se rozhodli ocenit obor tím, že poskytujeme slevu během celého období pro zasílání přihlášek,“ uvedla prezidentka LIA Barbara Levy.

Pro letošek přibyly i nové kategorie. Nově se budou oceňovat projekty za Kreativní využití dat nebo za Transformativní dopad na byznys. I s ohledem na pandemii pak  v případě Produkce a postprodukce vznikla nová podkategorie Vzdálená produkce.

Poroty, jejichž kompletní složení si můžete projít zde, budou práce hodnotit virtuálně v průběhu letošního října. Vyhlášení vítězů pak přijde na řadu 15. listopadu.

Foto: LIA

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jakub Křešnička

O ekonomice píše přes deset let, prošel redakcemi týdeníků Ekonom, Euro a Týden, kde byl mimo jiné zodpovědný za každoroční speciál 111 nejbohatších Čechů a Slováků. Do Marketing & Media nastoupil s prvním lockdownem a věnuje se převážně kreativitě, reklamě, agenturám či B2B.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.