Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Silvercast
Newsletter

DOOH jako živé. Velryba se po Soulu mrská také na Times Square

Pavel Hejkrlík5. 8. 20214. 8. 2021

Na nejslavnější venkovní reklamní ploše na náměstí Times Square v New Yorku byla k vidění moderní DOOH instalace. Kolemjdoucí mohli ve vizualizaci obřího akvária obdivovat velice realistickou mořskou vlnu i mrskání velryby.

Společnost Silvercast Media pronajímá právě i plochy na Times Square na obří obrazovce hotelu Marriott. Prostor nabídla digitálnímu jihokorejskému studiu d’strict, které na obří venkovní obrazovce vytvořilo iluzi divoké zpěněné mořské vlny, která se rozbíjí o stěny akvária. Vlnu pomáhá rozpohybovat velryba, která se nakonec sama rozprskne v pěnu. 

„Jsme nadšeni, že jsme mohli ve spolupráci s d’strict představit nový umělecký 3D výtvor právě na největším scéně světa na Times Square. New York je na vzestupu a chceme hrát roli v tom, jak se na ulicích New Yorku cítí jak návštěvníci tak samotní Newyorčané,“ uvedl spoluzakladatel Silvercast Gary Grossman. Cílem d’strict bylo vytvořit prostor,k terý pomůže k relaxaci a zaujme obyvatele i návštěvníky. Vizuál běžel na obrazovce každou půlhodinu po dobu jedné minuty.

„Jsme uprostřed prázdnin a vrcholu teplot. Doufám, že lidé budou díky instalaci schopni na chvíli setřást vedro díky iluzi vlnobití a příboje,“ dodal Sean Lee, CEO d’strict. Studio vytvořilo v minulosti podobnou vlnu například také na venkovní ploše v jihokorejském Soulu.

Kromě obrazovky s velrybou měla Silvercast Media na náměstí také uměle vytvořený vodopád na několika vertikálních obrazovkách, jejichž výška přesáhla celkem sto metrů. Velmi působivé. 

Zavřít reklamu

Seznam podal žalobu na Google a chce za zneužití postavení 10 miliard korun

Starší článek

NFNZ: Publicistické weby neuvádějí zdroje a neoznačují komentáře

Novější článek

Podobné zprávy

Newsletter

Cross-medialitu ovládlo Performio

Významným oceněním v rámci ceny Agenturní spolupráce roku udělované českou internetovou jedničkou Seznam.cz se v kategorii Cross-mediální spolupráce roku…
19. 5. 202218. 5. 2022
Newsletter

Když obsah buduje brand

Služba Seznam Native může nejen zvýšit znalost značky, ale dokáže také značně posílit její preference.
12. 5. 202211. 5. 2022
Newsletter

Esport se může inspirovat MMA

Že jde vybudovat silná nová sportovní komunita, dokazuje úspěch MMA, říká vedoucí oddělení sponzoringu a eventů Tipsportu Martin Ptáčník.
9. 5. 20228. 5. 2022
Newsletter

Jak automatizovat procesy nebo digitalizovat marketing? Digital Transformation Summit odpoví už za týden  

Už za týden se inovátoři na poli digitalizace a automatizace podělí o své zkušenosti na 3. ročníku Digital Transformation Summitu. Těšit se můžete na…
5. 5. 20224. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 2022
JSNS kampan 2022 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

O značku Footshop se stará Radim Stezka
Jaroslav Staněk je novým obchodním ředitelem České distribuční

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.