World Media Awards představily shortlist

1. 7. 2021 07:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

World Media Group oznámila shortlist World Media Awards (WMA) pro rok 2021. Sestavil jej tým více než třiceti porotců z řad zadavatelů, agentur a vydavatelství.  

 „Minulý rok bych v mnoha ohledech výzvou, což platí i pro media a marketingový obor. Proto jsme překvapeni i nadšeni z toho, že z celého světa přišlo tolik kvalitních přihlášek. Je inspirující pozorovat značky, jak vyprávějí příběhy i v době pandemie, aby zůstaly v kontaktu se svými zákazníky. Kampaně ukazují, že na obsahu založená reklama ve správném médiu může hrát výraznou roli v přivádění těchto příběhů k životu,“ sdělil Damian Douglas, prezident World Media Group.

Vítězové budou oznámeni během slavnostního ceremoniálu v Londýně, 9. září 2021. Lákadlem pro vítěze je globální reklamní kampaň v hodnotě 650 000 Euro pod záštitou WMG v médiích jako jsou: The Atlantic, BBC Global News, Bloomberg Media Group, Business Insider, The Economist, The Financial Times, Forbes, Fortune, National Geographic, Reuters, Politico Europe, The New York Times, Time, The Wall Street Journal a The Washington Post.


SHORTLIST 2021

Automotiv

Značka / KampaňPřihlášeno
Can-Am On-Road – Ladies, rule the roadTouché!
Toyota – Scoring the ‘Perfect 10′ for Toyota’s biggest sales modelm/SIX
Polestar – The under 30 driveForbes
Hyundai Motor Company: H2 economyBloomberg Media Studios

Značka / Mediální partnerství

Značka/ KampaňPřihlášeno
Samsung: The human touchThe Trust: The Wall Street Journal | Barron’s Group
EPOS – Bad audio is bad businessThe Trust: The Wall Street Journal | Barron’s Group
REWE Markt GmbH – A(I)ttack of the killer tomatoesOMD Germany GmbH
Iberdrola – Power to changeThe Trust: The Wall Street Journal | Barron’s Group
Samsung Galaxy A Series phone – Samsung #danceAwesomeStarcom (US & UK)
https://www.youtube.com/watch?v=Jf-b1ennxQY

Korporátní influencer

Značka/ KampaňPřihlášeno
Shell – Pitch the futureMediacom
Maersk – Setting a new course for growthHavas International
EPOS – Bad audio is bad businessThe Trust: The Wall Street Journal | Barron’s Group
NTT – Building the futureThe Trust: The Wall Street Journal | Barron’s Group
Veolia – A new vision for plasticThe New York Times

Finanční služby

Značka/ KampaňPřihlášeno
Wells Fargo – The way aheadBloomberg Media Studios
ING Wholesale Banking – Transforming businessInsider
UBS – Illuminate, educate, reciprocate media strategySpark Foundry Worldwide
UBS – Serious about sustainable investingThe Trust: The Wall Street Journal | Barron’s Group
Lombard Odier – Transitioning to a CLIC economyLombard Odier
Refinitiv – Trade secretsFinancial Times

Lifestyle, Luxury & Fashion

Značka/ KampaňPřihlášeno
The North Face – Power further, together – Launching a trail running shoe during a pandemicPHD Global Business
Samsung Galaxy Fold 2 – Look again at the Galaxy FoldStarcom Worldwide
Bumble – Building brand buzz in lockdownHavas International
Meetic – Re-humanizing digital relationshipsHavas Media Group
Triumph – A triumph for TriumphWavemaker

Media & Entertainment

Značka/ KampaňPřihlášeno
beIN SPORTS – Love it like the first timeVMLY&R Miami
Sony Pictures Entertainment – Bad Boys for Life – Re-energising the franchiseOMD EMEA
Electronic Arts – FIFA win as onem/SIX
PlayStation – PS5: 2020’s biggest entertainment launchMediaCom

Social Good

Značka/ KampaňPřihlášeno
Malaria No More UK – Drawing the line against malaria to help end it for goodDentsu
Can-Am On-Road – Ladies, rule the roadTouché!
Corteva Agriscience – Follow the Food season 2BBC Global News
Samsung—Samsung out of the boxStarcom
WWF Chile – Footprints of extinctionInbrax

Technologie a telekomunikační služby

Značka/ KampaňPřihlášeno
Deutsche Telekom – „What we do next“: Celebrating Gen Z’s online activism Mindshare Germany
Samsung Galaxy A Series phone – Samsung #danceAwesomeStarcom (US & UK)  
Kaspersky – Leading in enterprise cybersecurity with KasperskyGyro
Microsoft – Microsoft Teams for today, Teams for tomorrow, Teams for allCarat
https://www.youtube.com/watch?v=Uj-zpXspfxQ

Cestování a turistika

Značka/ KampaňPřihlášeno
Tourism Australia – LIVE from AusUM Sydney
Department of Culture and Tourism – Abu Dhabi – Abu Dhabi unwrappedBBC Global News
Marriott Bonvoy International – Trigger the escapeSpark Foundry
Kaunastic routes – Kaunas INKaunastic routes

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.